کد خبر : 17160

شفر با تیم جدیدش توافق کرد

شفر با تیم جدیدش توافق کرد

روزنامه البیان امارات در گزارشی نوشت باشگاه بنی یاس این کشور با وینفرد شفر سرمربی برکنار شده باشگاه استقلال به توافق رسیده و قرارداد مرد آلمانی برای یک سال با باشگاه اماراتی منعقد خواهد شد.

روزنامه اماراتی البیان نوشت: در صورت نهایی شدن این قرارداد، شفر که پیش تر سابقه هدایت تیم های الاهلی و العین را در کارنامه دارد، جانشین «کرونوسلاو یورچیچ» خواهد شد؛ سرمربی کرواتی که به دلیل به بن بست رسیدن مذاکراتش با باشگاه بنی یاس، به باشگاه دیگری نقل مکان خواهد کرد.

منابع داخلی باشگاه بنی یاس تایید کرده اند که شفر بر سر جزئیات قرارداد با مقامات باشگاه اماراتی به توافق رسیده و انتظار می رود مرد آلمانی برای مدت یک سال روی نیمکت این تیم بنشیند.

سرمربی پیشین استقلال ایران کارنامه قابل قبولی دارد و علاوه بر فتح جام قهرمانی لیگ امارات به همراه الاهلی در سال 2006 و کسب عنوان قهرمانی سوپرجام امارات با العین در سال 2008، جام ملت های آفریقا را به همراه کامرون فتح کرده و سابقه هدایت تیم ملی تایلند را نیز در کارنامه دارد.

گفته می شود باشگاه بنی یاس با «آدولف تِیکو» مدافع تیم ملی کامرون نیز به توافق رسیده و با توجه به عدم تمایل وی برای تمدید قرارداد با باشگاه اُحد عربستان، فصل آینده رهبری خط دفاعی تیم تحت هدایت شفر را بر عهده خواهد گرفت.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها