کد خبر : 17116

آخرین خبر در مورد وضعیت سیدجلال برای بازی امروز پرسپولیس

آخرین خبر در مورد وضعیت سیدجلال برای بازی امروز پرسپولیس

خبر نگران کننده از اردوی پرسپولیس 24 ساعت پیش از جدال با پاختاکور، مصدومیت و خروج از تمرین سیدجلال حسینی بود که اکنون البته با امیدواری نسبت به بازگشت او همراه شده است.

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی، کاپیتان و فرمانده خط دفاعی پرسپولیس که نقش پررنگی طی فصول اخیر در نمایش دفاعی این تیم و دستیابی به جام ایفا کرده، طی آخرین تمرین سرخپوشان در تاشکند با مصدومیت مواجه شد و تحت نظر کادرپزشکی قرار گرفت.

مدافع باتجربه سرخپوشان در جریان تمرین روز گذشته از ناحیه مچ پا دچار آسیب شد و با خروج از جریان تمرین در اختیار کادرپزشکی قرار گرفت. موضوعی که با توجه به اهمیت جدال با پاختاکور به نگرانی بزرگ کادرفنی برای بازی امروز تبدیل شده است. اکنون اما گفته می‌شود سیدجلال حسینی به دنبال این است تا با دریافت مجوز از کادرپزشکی خود را مهیای حضور در ترکیب کند و با اقدامات پزشکی و کاهش درد، احتمالا همبازیانش را در این جدال همراهی خواهد کرد.

در اینباره کادرفنی در جلسه فنی پیش از دیدار با پاختاکور و در مشورت با کادرپزشکی و این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد و باید دید سیدجلال قادر به همراهی تیم خواهد بود یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها