کد خبر : 17021

مهمترین چالش فرهاد مجیدی در بازی مرگ و زندگی فردا

مهمترین چالش فرهاد مجیدی در بازی مرگ و زندگی فردا

سرمربی جوان استقلال برای بازی حساس برابر الدحیل باید انتخاب مهمی در پست هافبک دفاعی تیمش انجام بدهد.

مجیدی در بازی با استقلال خوزستان که بازی نسبتا راحتی برای آبی‌ها محسوب می شد ترجیح داد از علی کریمی به عنوان تک هافبک دفاعی استفاده کند و امید نورافکن در این بازی در پست وینگر چپ بازی کرد، پستی که پیش از این فرشید اسماعیلی در آن بازی می کرد و هنوز کادرفنی تیم نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند.

استقلال در بازی با استقلال خوزستان در کارهای دفاعی روز موفقی را پشت سر نگذاشت و از تیم قعر جدولی دو گل دریافت کرد و حالا فرهاد مجیدی باید برای بازی با الدحیل تصمیم مهمی برای پست هافبک دفاعی تیمش بگیرد. با توجه به اینکه الدحیل خط آتش بسیار قوی ای دارد احتمالاً فرهاد مجیدی برای این بازی حساس از دو هافبک دفاعی استفاده می‌کند.

با توجه به اینکه فرشید باقری در ۳۰ دقیقه حضور در بازی با استقلال خوزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد یک پاس گل بدهد احتمال اینکه او در این بازی جلوی علی کریمی در پست هافبک دفاعی بازی کند بسیار زیاد است.

استقلال فردا در شرایطی در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل می‌رود که آبی ها برای صعود به مرحله حذفی نیاز مبرم به کسب سه امتیاز بازی دارند و حتی کسب یک امتیاز هم حذف این تیم را قطعی می کند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها