کد خبر : 17014

بازیکن برزیلی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

بازیکن برزیلی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

یکی از بازیکنانی که بدون شک فصل‌های درخشانی را در لیگ برتر پشت سرگذاشته است، لوسیانو پریرا برزیلی باشگاه فولاد خوزستان است.

با نزدیک شدن به پایان لیگ برتر ایران و همچنین شروع نقل‌وانتقلات تابستانی، باشگاه‌های حاضر در لیگ به دنبال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند.

یکی از بازیکنانی که بدون شک فصل‌های درخشانی را در لیگ برتر پشت سرگذاشته است، لوسیانو پریرا برزیلی باشگاه فولاد خوزستان است. این بازیکن که از فصل 2012 در کشورمان توپ می‌زند، یکی از باتجربه‌های خارجی لیگ محسوب می‌شود.

پریرا در مجموع در تیم‌هایی چون فولاد در دو مقطع، سپاهان، ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) و صنعت نفت آبادان توپ زد. این برزیلی در حال حاظر 13 گل در لیگ به ثمر رسانده و با این درخشش بدون شک در نظر برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس که در نیم‌فصل بازیکنان خوبی به خدمت گرفت، قطعا برای تهاجمی‌تر کردن تیمش شاید دیگر نیازی به علیپور نداشته باشد و بخواهد جای او را با پریرا پر کند. این در حالی است که هواداران سرخ‌پوش با وجود اینکه مهاجم تیم‌شان در آستانۀ آقای گلی دوبارۀ لیگ است، دل‌خوشی از او ندارند و شاید دوست داشته باشند یک مهاجم طراز اول‌تری جایگزین او شود.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها