کد خبر : 16978

شفر چرا در ایران مانده است؟

شفر چرا در ایران مانده است؟

در حال حاضر بهترین و ساده‌ترین راه حل برای استقلال، فروش اللهیار صیادمنش و تخصیص پول انتقال او به عنوان ضرر قرارداد شفر است.

امیرحسین فتحی از این گفت که همه تلاش باشگاه بر آن است تا ضرری به مربی آلمانی ندهند. احتمالاً منظور او این است که یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار دستمزد مربی خارجی را خواهند داد. مشکل اینجاست که شفر نزدیکان باشگاه را تهدید کرده است.

او گفته به شرطی به فیفا نمی‌رود که باشگاه در تهران پول قرارداد فصل بعدش را پرداخت کند! یعنی توقع شفر این است که باشگاه استقلال یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار نقد به این مربی بپردازد تا او کشور را ترک کند. شفر به نزدیکانش گفته اگر باشگاه بخواهد بدقولی کند، مستقیم به فیفا می‌رود. نکته اینجاست که او مشاوران ایرانی خوبی دارد. شاید هم خودش به اندازه کافی از فوتبال ایران شناخت پیدا کرده است. او به نزدیکانش گفته می‌داند اگر از ایران برود، دیگر به پولش نمی‌رسد به همین خاطر تا زمانی که پول نگیرد، نمی‌رود! در این بین باشگاه استقلال پولی ندارد که به شفر بپردازد و به همین خاطر در تلاش است تا راهی برای توافق با او پیدا کند. 

در حال حاضر بهترین و ساده‌ترین راه حل برای استقلال، فروش اللهیار صیادمنش و تخصیص پول انتقال او به عنوان ضرر قرارداد شفر است. باشگاه استقلال بیش از یک میلیون دلار از انتقال این بازیکن به دست می‌آورد و می‌خواهد آن را به طور کامل به شفر بدهد. حالا نکته اینجاست که آیا مرد آلمانی چنین موضوعی را قبول می‌کند؟

چون او در جریان پروسه توافق‌های مالی استقلال و ترک‌ها هست. مثلاً سر همین ماجرای انتقال پول مجید حسینی باشگاه کلی به مشکل خورد و به سختی توانست پولش را از ترک‌ها بگیرد. بی‌شک شفر هم باید صبر کند چراکه قرار است پولی بگیرد که برای آن هیچ کاری نکرده است. از سویی اگر استقلال به طور کامل آن را به شفر بدهد احتمالاً این مربی فصل بعد نباید جایی کار کند.

فعلاً مربی آلمانی در تهران است. اعضای هیئت‌مدیره هم به فتحی فشار آورده‌اند که تکلیف توافق مالی با این مربی را مشخص کند. وزارت ورزش به عنوان متولی باشگاه از مدیرعامل آبی‌ها خواسته تا همه ابهام‌ها را از بین ببرد. نکته اینجاست که همه چیز در قرارداد به نفع شفر است و فتحی هم دیروز در مصاحبه خود به این مسئله اذعان کرد. به نظر می‌رسد تنها راه نجات استقلال جور کردن دلار نقد برای پرداخت به این مربی است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها