کد خبر : 16909

واکنش علیمنصور به بازگشت به استقلال

واکنش علیمنصور به بازگشت به استقلال

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به حضور دوباره در استقلال واکنش نشان داد.

پس از اخراج وینفرد شفر آلمانی از استقلال تهران، فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت آبی‌پوشان انتخاب شد تا در بازی‌های پایانی لیگ هجدهم مسئولیت فنی را عهده دار باشد. قرار است پس از پایان فصل، مسئولان استقلال تصمیم گیری نهایی را برای نیمکت استقلال انجام دهند و طبق اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال تهران، سرمربی بعدی آبی‌ها خارجی است.

به هرحال گزینه‌های زیادی برای هدایت استقلال مطرح می‌شوند که یکی از آن‌ها امیرقلعه نویی بود که تکذیب شد، اما در نشست خبری پس از دیدار پارس جنوبی و ذوب آهن که در جم برگزار شد، یکی از خبرنگاران درباره اینکه اگر از منصوریان بخواهند سرمربی استقلال شود، آیا این سمت را قبول می‌کند یا خیر؟ بیان کرد: من امروز سرمربی ذوب‌آهن هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم  و بهتر است در مسائل دیگر دخالت نکنیم.

گفتنی است، علیرضا منصوریان در نیم فصل نخست لیگ هجدهم جایگزین امید نمازی در ذوب آهن شد و نتایج فوق العاده‌ای را همراه با این تیم در لیگ برتر و آسیا کسب کرد و به همین دلیل مسئولان باشگاه اصفهانی در صدد هستند تا قرارداد او را ۲ ساله‌ دیگر تمدید کنند.

ذوب با پیروزی ۲ بر صفر مقابل پارس جنوبی جم در جدول رده بندی لیگ برتر ۳۶ امتیازی شد و به رده هفتم رسید و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در گروه A  با ۱۰ امتیاز شانس اصلی صعود محسوب می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها