کد خبر : 16887

فیروز کریمی چرا نقش زمین شد؟ (عکس)

فیروز کریمی چرا نقش زمین شد؟ (عکس)

گل احتمالا سرنوشت ساز بایرامی برای سپیدرود با یک صحنه عجیب در زمان شادی گل این مهاجم در نیمکت مسجد سلیمانی ها همراه شد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر در شهرستان‌ها عموما از تصویربرداری مناسبی برخوردار نیست، پس از به ثمر رسیدن گل سپیدرود و در شرایطی که مهرداد بایرامی در حال شادی گل بود، ناگهان دوربین به سمت صحنه ای رفت که بازیکنان و نیمکت نشینان دو تیم مشغول درگیری بودند.

در این لحظه ناگهان دوربین به سمتی چرخید که فیروز کریمی سرمربی نفت مسجد سلیمان دراز به دراز روی زمین افتاده بود و مشخص نبود که چه اتفاقی او را به این شکل در آورده است. در این لحظه با دخالت داور و سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقه، کنار زمین آرامش خود را پیدا کردند و در ادامه مشخص شد فیروز کریمی با پرتاب یک سنگ از سوی تماشاگران زخمی شده است.

حضور مسئولان امداد و آمبولانس حاضر در مجموعه نشان از وخامت شرایط سرمربی نفتی‌ها داشت. بعد از ثانیه‌هایی فیروز کریمی به حالت بانداژ شده از ناحیه سر برای ثانیه‌هایی روی نیمکت حاضر شد و البته کاملا مشخص بود از نظر جسمی شرایط مناسبی ندارد.

این وضعیت در ادامه با انتقال او به بیمارستان از طریق آمبولانس همراه شد تا دقایق پایانی این بازی با غیبت فیروز کریمی و برتری یک بر صفر سپیدرود ادامه پیدا کند.

امیدواریم این مربی نامدار فوتبال ایران هر چه سریعتر سلامتی خود را باز یابد.

01403022

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها