کد خبر : 16789

واکنش بازیکن استقلال به مذاکره برای تمدید قرارداد

واکنش بازیکن استقلال به مذاکره برای تمدید قرارداد

هافبک استقلال با ابراز شرمندگی از هواداران از همه آنها خواست که برای حمایت تیم در مقابل الدحیل به ورزشگاه بیایند .

به گزارش ورزش سه، در ادامه رقابت های لیگ برتر از هفته بیست وهشتم استقلال موفق شد با  چهار گل استقلال خوزستان را از پیش رو بردارد تا حکم سقوط قطعی این تیم اهوازی را امضا کند و خودش هم موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کرده باشد.

در پایان این دیدار علی کریمی هافبک تدافعی استقلال در خصوص این بازی گفت :« خوشبختانه  با حمایت هواداران توانستیم به بازی برگردیم و گل پیروزی بخش را به ثمر برسانیم. فقط می توانم بگویم  که امسال شرمنده هوادارانمان شدیم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل الدحیل حمایتشان را از ما دریغ نکنند که انشاء الله الدحیل را ببریم تا شانش صعودمان در آسیا را افزایش دهیم  و امیدهای خود را برای صعود به دور بعد زنده نگه  داریم .»

وی درباره تغییرات نیمکت استقلال در اواخر فصل  گفت:«  حقیقتا من بازیکن تیم هستم و درجایگاهی قرار ندارم که بخواهم برای نیمکت استقلال تعیین تکلیف کنم. چه آقای مجیدی و چه آقای شفر باشد وظیفه من این است که  فقط  سعی و تلاش خودم را در تیم به کار ببندم . اما خدا را شکر که توانستیم که در اولین بازی آقای مجیدی بازی را ببریم .ضمن آنکه ازهمین جا هم  از زحمات سرمربی قبلی کمال تشکر را دارم و انصافا او در این مدت زحمات زیادی را برای تیم متحمل شده بود .»

 

 

وی درباره اینکه در اواخر فصل قراردادش با تیم به اتمام می رسد گفت :« فعلا در این باره صحبتی نشده و هنوز اتفاقی نیفتاده است . اما فقط می خواهم که از همین جا روز معلم را به مادرم تبریک بگویم و این گل را هم تقدیم به او می کنم .»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها