کد خبر : 16628

زمزمه تمدید نشدن قرارداد بازیکن پرسپولیس

زمزمه تمدید نشدن قرارداد بازیکن پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس که به پایان فصل نزدیک می شود احتمال دارد قرارداد خود با بودیمیر را تمدید نکند.

ماریو بودیمیر، مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس که پس از حضور مقابل استقلال در دربی ۸۹ پایتخت، مقابل پیکان تهران و الاهلی عربستان نیمکت نشین سیامک نعمتی شد و تنها مقابل سایپا بازی کرد، مصدوم شد. او دیدار با ذوب آهن اصفهان و مسابقه برگشت با الاهلی و سپاهان را از دست داد و سپس برای استراحت و رفع مصدومیت به کرواسی رفت و دیروز پس از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد.

ماریو که با قرارداد کوتاه مدت و ۶ ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد، تنها توانست یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر برساند و آمار ضعیف او در امر گلزنی باعث شد تا منتقدان برانکو خرید او را زیر سوال ببرند.

با توجه به غیبت بودیمیر در تمرینات روزهای قبل بعید است به دیدار مقابل تراکتورسازی برسد و کادرفنی و پزشکی تلاش می‌کنند تا او بتواند رودرروی پاختاکور ازبکستان، ماشین سازی و پارس جنوبی جم بازی کند.

قرارداد این بازیکن پایان فصل به اتمام می‌رسد و اینکه آیا قرارداد ماریو تمدید خواهد شد یا خیر؟ باعث ایجاد سوال برای هواداران شده است. در این باره یک منبع آگاه در باشگاه معتقد است برانکو باید در این رابطه نظر دهد اما فکر می کنم قرارداد بودیمیر تمدید نشود و او از تیم برود.

منبع:برنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها