کد خبر : 16460

وینفرد شفر واقعا از استقلال اخراج نشده است؟

وینفرد شفر واقعا از استقلال اخراج نشده است؟

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درج اخبار مربوط به برکناری یا تعلیق وینفردشفر را رد می کند و آن را به گمانه زنی های مطبوعاتی نسبت می دهد.

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل استقلال یک چهره سیاسی-ورزشی است که تسلطش به بحث و کلام از او فردی متفاوت در بین مدیران ورزشی می سازد اما وقتی این جمله را به زبان می آورد با او بحث می کنیم که "ورزش سه" درباره موضوعی به اهمیت انتخاب سرمربی استقلال هرگز گمانه زنی نخواهد کرد و تنها اخبار رسمی را پوشش خواهد داد. بحث ما با فتحی به اینجا می رسد که خبری که مبنی بر تعلیق وینفرد شفر و حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تا پایان لیگ در اغلب سایت ها منتشر شده از سوی فردی در خود باشگاه به رسانه ها داده شده است و خبرگزاری ها هم براساس مکالمه با این فرد اقدام به انتشار خبری کرده اند که به نظر آن ها موثق بوده است.

فتحی در این باره می گوید:" منظور من از گمانه زنی این نیست. ما هم درحال حاضر در مشهد هستیم و انشالله وقتی به تهران برگشتیم در این باره تصمیم می گیریم. استقلال تیم شخصی من نیست و میلیون ها هوادار دارد و باید برای تک تک تصمیماتش آن هم اقدام به این مهمی باید بحث و تبادل نظر کامل صورت بگیرد و من به شما تاکید می کنم نه موضوع اخراج یا تعلیق آقای شفر حقیقت دارد و نه حضور آقای مجیدی به عنوان سرمربی. تا این لحظه ما هیچ تصمیمی نگرفته ایم."

البته گفته می شود شب گذشته جلسه ای بین اصل کاری های مدیریت استقلال در این باره برقرار شده اگر چه برخی از اعضای هیات مدیره از وجود چنین جلسه ای یا توافق های بعد ازآن کاملا ابراز بی اطلاعی می کنند. این در حالی است که شایعه منتشره از سوی مدیران استقلال هم آنقدرها مورد استقبال قرار نگرفته هرچند انتقادها به وینفرد شفر کاملا به قوت خود باقی است. سرمربی استقلال که تیمش دیروز با تمام وجود و تهاجمی بازی کرد، اشتباهاتی در چیدمان داشته که مورد انتقاد کارشناسان قرار دارد.

این را هم داشته باشید که در مورد تصمیمات به این مهمی ، باید وزارت ورزش نیز نظر بدهد. بنابراین فعلا و دستکم به مدت چند ساعت ویزای کاری شفر تمدید است تا ببینند چه می شود.

استقلال در بازی بعدی مقابل استقلال خوزستان قرار خواهد گرفت و این نود دقیقه اگر با حضور یک چهره جدید روی نیمکت برگزار شود یعنی محتوای جلسه دیشب مورد تایید بالادستی ها نیز بوده است. در عین حال شاید این شفر باشد که بازی را برمی گرداند. او به پشتوانه قرارداد باقیمانده اش فعلا دست بالا را در مذاکرات دارد چرا که توافق و صلح برسر قرارداد سال بعد با وضعی که بین او و یکی از مدیران موثر استقلال رخ داده تقریبا غیرممکن است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها