کد خبر : 16442

امیدوارم فرهاد به سرنوشت منصوریان دچار نشود

امیدوارم فرهاد به سرنوشت منصوریان دچار نشود

اکبر عباس‌ملکی عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: منصوریان در حد استقلال نبود و شفر مربی بهتری از او است و از انتخاب این مربی آلمانی دفاع می‌کنم.

به گزارش میزان، اکبر عباس‌ملکی در خصوص کنار گذاشتن وینفرد شفر از هدایت استقلال اظهار داشت: شفر علاوه بر این که مربی خوبی است انسان بااخلاقی نیز است. هیچ وقت بی‌ادبی از این مربی نشنیدم و به نظر من نتایج بدی هم او نگرفت.

وی ادامه داد: مگر برانکو از همان ابتدا برای پرسپولیس قهرمانی آورد؟ به او فرصت دادند و در نهایت با پرسپولیس قهرمان شد. الان فوتبال ایران ۴ قطبی شده و کسب عنوان قهرمانی سخت است.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که اگر زمان به قبل برگردد باز هم شفر را به عنوان جانشین مجیدی انتخاب می‌شود یا خیر، تصریح کرد: منصوریان در حد استقلال نبود و شفر مربی بهتری از او است و از انتخاب این مربی آلمانی دفاع می‌کنم. البته منصوریان فرزند استقلال است و ۵ سال دیگر می‌توانست سرمربی استقلال باشد و در آن مقطع برای او زود بود روی نیمکت این تیم بنشیند.

ملکی افزود: مهمترین مشکل شفر ملاحظه‌کار بود و در بعضی مواقع با برخی بازیکنانش برخورد نکرد. حتی در فهرست شفر بازیکنانی بودند که نیازی به آنها نداشت، اما این بازیکنان را کنار نمی‌گذاشت.

وی درخصوص انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال گفت: فرهاد هم یکی از محبوب‌ترین چهره‌های استقلالی است. دعا می‌کنم که موفق باشد اگر نتیجه نگیرد به سرنوشت منصوریان دچار می‌شود. البته در حال حاضر بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال مجیدی است، چون بازی‌های کمی تا پایان فصل مانده، اما برای فصل بعد مجیدی نباید این مسئولیت را قبول کند، چون می‌سوزد.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال درباره مبلغ قرارداد شفر و اینکه گفته می‌شود او برای فصل آینده یک میلیون و دویست هزار دلار است، خاطرنشان کرد: زمانی که شفر در میانه فصل به استقلال آمد قرارداداش تا پایان فصل ۵۰۰ هزار دلار و برای فصل جاری هم ۸۰۰ هزار دلار بود. قرارداد او برای فصل بعد را هم ما نبستیم و نمی‌دانم مبلغ یک میلیون و دویست هزار دلار درست است یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها