کد خبر : 16406

واکنش تند عضو هیات مدیره استقلال به باخت از پدیده

واکنش تند عضو هیات مدیره استقلال به باخت از پدیده

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: بازی با عواطف و احساسات هواداران تمام شد، هر کسی که مسبب چنین اتفاقاتی است باید جوابگو باشد.

شکست تیم استقلال مقابل پدیده مشهد باعث نارضایتی هواداران استقلال شد و تا جایی که شایعه برکناری وینفرد شفر از هدایت آبی‌پوشان مطرح شده است. کامران منزوی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پس از شکست استقلال برابر پدیده گفت: از قول من بنویسید بازی تمام شد.

بازی با عواطف و احساسات هواداران تمام شد. هر کسی که مسبب چنین اتفاقاتی است باید جوابگو باشد و من به عنوان عضو هیأت مدیره استقلال که یک رأی دارم، اما به عنوان کسی که ۳۵ سال است در کنار هواداران هستم کوتاه نخواهم آمد.

منزوی در خصوص اینکه او چه کسی را مقصر می‌داند، گفت: من نظرم خودم را به فتحی می‌دهم و روی آن می‌ایستم. هفت سال است این هوادار زجر می‌کشد، ولی نمی‌شود با وعده و وعید دل آن‌ها را به دست آورد. جایگاه ما مشخص است. من از طریق جایگاه خودم اقدام می‌کنم و فکر می‌کنم بتوانم از پس همه چیز بربیایم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد: بازی تمام شده و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. شاید حرف‌های من منجر به عصبانیت شود. من می‌دانم چه می‌خواهم و به عنوان یک عضو هیأت مدیره سه ماه است که سکوت کرده‌ام و به همراه بقیه خواستیم بهانه دست کسی ندهیم که خدای ناکرده بگویند تمرکز ما به هم خورده است. سه ما هست حرف نزده‌ایم، ولی دیگر نمی‌شود. هوادار حق دارد و البته گناه هم دارد. کسی که ۲۰۰ هزار تومان پول بلیت می‌دهد حقش این نیست، یا کسی که در ۲۵ سالگی فوت می‌کند و می‌گوید کفن من را با پرچم استقلال تزئین کنید حقش این نیست. 

وی در خصوص اینکه تصمیمش برای آینده چیست که این همه پافشاری می‌کند، گفت: من رأی خودم را به فتحی می‌دهم. شاید اصلاً به جلسه هیأت مدیره نروم، ولی رأیم را به او می‌گویم. 

منزوی در پاسخ به این سؤال که آیا رأی او برکناری شفر است یا خیر، عنوان کرد: شما اجازه بدهید من نظرم را به مدیرعامل باشگاه بدهم، ولی سر عقیده‌ام ایستاده‌ام. یک ساعت از بازی گذشته همه چیز را دیده‌ام و مشورت‌هایم را انجام داده‌ام. تحلیل‌ها را هم خوانده‌ام. اگر شما می‌گویید رأی من چیست، این تحلیل خودتان است، ولی من نظر خودم را به هواداران می‌دهم و مطمئن هستم رأی من نزد آن‌ها مقبول خواهد بود.

وی در پایان گفت: سه ماه است که سکوت کرده‌ام و همه چیز را کاملاً حس کرده‌ام، ولی خیلی‌ها گفتند آقایان که تازه آمده‌اند کاری انجام نداده‌اند. هر روز به تیم امید دادیم و سعی کردیم شرایط تغییر کند، ولی الان دیگر بازی تمام شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها