کد خبر : 16393

خرید بزرگ تراکتور جانشین بیرانوند یا فوق ستاره استقلال؟

خرید بزرگ تراکتور جانشین بیرانوند یا فوق ستاره استقلال؟

باشگاه تراکتورسازی چالش بزرگی در فصل نقل‌وانقالات پیش‌رو خواهد داشت.

تیم فوتبال تراکتورسازی شکست تلخی را مقابل ذوب آهن متحمل شد و با این نتیجه تی‌تی‌ها دیگر امیدی به قهرمانی ندارند.

بزرگ‌ترین نقطه ضعف تیم لیکنز که آن‌ها را از مسیر قهرمانی منحرف کرد به خط دروازه برمی‌گردد، پس از اشتباهات مرگ‌بار فروزان مقابل سپیدرود، هواداران تراکتور امید زیادی به درخشش محمد رضا اخباری داشتند.

اما کارآگاه گجت فوتبال ایران، این روزها اصلاً در فرم خوبی قرار ندارد، اخباری در اولین حضورش با پیراهن تراکتور در این فصل مقابل پیکان مقصر اصلی شکست تیمش بود و در دیدار روز گذشته نیز با خروج اشتباه خود گل زیبایی را از درخشان‌مهر دریافت کرد.

شرایط فوق باعث شده تا زنوزی برای فصل آینده به دنبال راه چاره باشد، هر چند که دِخسوس از ماشین سازی در دست‌سر ترین گزینه برای پوشیدن شماره یک تراکتورسازی به حساب می‌آید ولی نباید از سایر گزینه‌های روی میز نیز غافل شد.

گویا مدیران تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات دنبال فرصت مناسبی می‌گردد تا از آب گل‌آلود استقلال ماهی بگیرند، سید حسین حسینی و سید مهدی رحمتی دو گزینه‌ای هستند که باشگاه تراکتورسازی قصد دارد یکی از آن‌ها را هر طور که شده به تبریز بکشاند.

حضور همزمان این دو دروازه‌بان در یک تیم باعث به وجود آمدن نارضایتی‌های بسیاری در طول فصل شده و پیش‌بینی‌ها هاکی از آن است که یکی از این دو دروازه‌بان در انتهای فصل با استقلال قطع همکاری می‌کند.

در این بین پای نفر سومی هم در میان است، مسئولین تراکتور در صورت منتفی شدن پیوستن حسینی یا رحمتی به سراغ رشید مظاهری خواهند رفت.  این موضوع که مظاهری قراردادش در انتهای فصل با ذوب آهن تمام می‌شود، به نوعی برگ برنده تراکتورسازی برای به خدمت گرفتن این بازیکن محسوب می‌شود.

البته مظاهری، جدی‌ترین جانشین بیرانوند نیز در پرسپولیس می‌باشد و با این حساب اگر گلر اول تیم ملی در انتهای فصل به فوتبال اروپا ترانسفر نشود، مظاهری به احتمال فراوان به تراکتورسازی خواهد پیوست.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها