کد خبر : 16230

قبول کنیم برانکو اشتباه کرد؛ بازیکن پرسپولیس در این شرایط حساس کجاست؟

قبول کنیم برانکو اشتباه کرد؛ بازیکن پرسپولیس در این شرایط حساس کجاست؟

آدم‌های محبوب و موفق در ایران به قدری متعصبانه از سوی هواداران‌شان پشتیبانی می‌شوند که انگار از هر خطا و اشتباهی مصون هستند.

این در حالی است که همه انسان‌ها، حتی باهوش‌ترین‎‌ها و حرفه‌ای‌ترین‌ها هم گاهی تصمیمات غلط می‌گیرند و به نفع آنهاست که این اشتباهات یادآوری شود.

هیچ چیز مثل مصون و معصوم دانستن افراد، آنها را به ورطه سقوط نزدیک نمی‌کند. حالا چنین شرایطی در مورد برانکو ایوانکوویچ وجود دارد؛ مردی که انقلابش در پرسپولیس قابل کتمان نیست، اما قطعا نمی‌توان او را عاری از خطا دانست.

لشکر هواداران پروفسور مدتهاست که او را با شعار «هر چی برانکو بگه» حمایت می‌کنند، اما این نباید مانع از نقد شود؛ انتقاد مثلا از اینکه در زمستان گادوین منشا فروخته می‌شود تا یک مهاجم کروات جای او را بگیرد. البته که مربی حق اعمال نظر دارد، اما گذشت زمان نشان داد برانکو حداقل در این مورد بهترین انتخاب را نداشته است.

منشا به این جرم که «فقط یک گل زده» رفت تا مهاجمی جایش را بگیرد که او هم از قضا فعلا «فقط یک گل زده»! منشا هر کیفیتی که داشت، حداقل در تیم جا افتاده بود، از همبازیانش درک متقابل داشت، در زمین می‌دوید و از همه مهم‌تر اینکه در دسترس بود؛ اما آیا داستان بودیمیر هم همین است؟ چطور مهاجمی که در زمستان جذب شد، حالا در حساس‌ترین مقطع فصل بازی‌ها را یک به یک از دست می‌دهد؟ اصلا بودیمیر همین امروز کجاست؟ کرواسی؟ چرا؟ به بهانه مصدومیت؟ کدام مصدومیت؟ اصلا گیریم که مصدومیتی هم در کار باشد؛ کدام مصدومی را مرخص می‌کنند که به کشورش برگردد؟ همه ارزش‌ها برانکو سر جایش محفوظ، اما آیا با ما هم‌عقیده نیستید که حفظ منشا می‌توانست گزینه بهتری برای پرسپولیس باشد؟

منبع:بانک ورزش

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها