کد خبر : 16222

ماجرای رکب جالبی که برانکو به جاسوسان سپاهان زد

ماجرای رکب جالبی که برانکو به جاسوسان سپاهان زد

تمرین پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه شهید کاظمی در حضور اهالی رسانه و طرفداران این تیم برگزار شد.

این تصمیم را برانکو پس از بازی با الاهلی عربستان گرفت تا در‌های تمرین روز چهارشنبه باز باشد. قبل از تمرین سرخپوشان، اما باد به گوش برانکو رساند که ممکن است جاسوس باشگاه سپاهان اصفهان هم سر تمرین حاضر شده و اطلاعات پرسپولیس را به گوش کادر فنی حریف برساند. از آنجایی که تمرین دو روز قبل از بازی پرسپولیس بسیار مهم است و می‌تواند ترکیب اصلی این تیم را لو بدهد بنابراین فکر برانکو مشغول شد. 

از ما نشنیده بگیرید، اما برانکو تصمیم گرفت جاسوس سپاهان را به روش خود سر کار بگذارد! شاید ندانید، اما کسانی که بیشتر سر تمرین پرسپولیس می‌روند به خوبی می‌دانند برانکو عادت جالبی دارد. سرمربی کروات دو روز قبل از بازی سر تمرین، ترکیب اصلی تیمش را تعیین می‌کند. سرمربی پرسپولیس به نفرات اصلی خود کاور می‌دهد و بازیکنانی که کاور نمی‌گیرند یعنی جزو نفرات ذخیره یا خارج از لیست هستند.

برانکو هم تصمیم گرفت جاسوس سپاهان را سر کار بگذارد. او دیروز به حسین ماهینی کاور داد و از او در ترکیب تیم اصلی در پست هافبک دفاعی استفاده کرد. این در حالی بود که کمال کامیابی‌نیا در تیم ذخیره‌ها بازی کرد. همچنین سیامک نعمتی دقایقی در دفاع چپ ظاهر شد. جالب آنکه محمد نادری هم به عنوان دفاع وسط بازی کرد تا همه حاضران سر تمرین پرسپولیس سرگیجه بگیرند! اینکه جاسوس سپاهان سر تمرین بود یا نبود را نمی‌دانیم. هرچند جاسوسی از تمرین تیم‌های حریف امری عادی در فوتبال جهان است، اما آنچه می‌دانیم این است که حسین ماهینی جانشین کمال کامیابی‌نیا نخواهد شد. کامیابی‌نیا مهره اصلی و غیرقابل جانشین خط میانی پرسپولیس است مضاف بر اینکه حسین ماهینی تازه از بند مصدومیت (پارگی رباط صلیبی) رهایی پیدا کرده است. ماهینی به رغم تجربه بالا هنوز نتوانسته بعد از مصدومیت بازی کند و ساده‌انگاری است اگر برانکو از او به جای کمال کامیابی‌نیا در ترکیب اصلی بازی با سپاهان استفاده کند. 

همچنین کارایی محمد نادری نیز در دفاع چپ به مراتب بیشتر از دفاع میانی است و سیامک نعمتی هم دفاع چپ نیست! البته برانکو و اعضای کادر فنی پرسپولیس امیدوارند توانسته باشند جاسوس سپاهان اصفهان را سرکار بگذارند. اینکه موفق شده‌اند یا نه، روز جمعه مشخص خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها