کد خبر : 16211

سپاهان آخرین سنگر برای تغییر تاریخ با پرسپولیس

سپاهان آخرین سنگر برای تغییر تاریخ با پرسپولیس

پیروزی سپاهان بر سایپا و توقف پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر دوباره این نوید را به سپاهانی ها داد که می توانند با یک پیروزی شیرین در دیدار روز آینده، به ششمین قهرمانی در لیگ برتر امیدوار و در مسیر کسب جام همچنان جنگجو باشند.

در آستانه بازی فوق حساس سپاهان- پرسپولیس هستیم و بازیکنان و کادر فنی سپاهان به خوبی می دانند، برای به سرانجام رسیدن تلاش های یک فصل باید پرسپولیس را در تهران شکست دهند تا علاوه بر اینکه شانس خود برای رسیدن به یک عنوان قهرمانی دیگر را زنده می کنند، از قهرمانی مجدد پرسپولیسی ها جلوگیری کنند.

رکورد هت تریک قهرمانی لیگ برتر در اختیار سپاهان است. این رکورد در فصل یازدهم و در فصلی که دو تیم استقلال تهران و تراکتور سازی رقبای طلایی پوشان در مسیر قهرمانی بودند به دست آمد تا سپاهانی ها خشنود از رسیدن به رکورد هت تریک و همینطور سابقه حضورشان در جام باشگاه های جهان شعار" هت تریک قهرمانی، سپاهان جهانی" را سر دهند. آن کری معروف " ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" هم به واسطه رسیدن به رکورد هت تریک در قالب پرچمی در دستان محرم نوید کیا در جشن هت تریک قهرمانی به اهتزاز در آمد.

چند سال بعد قهرمانی سپاهان در فصل چهاردهم باعث شد تا قهرمانی های این تیم در لیگ برتر به عدد 5 برسد و این عدد در جشن قهرمانی از سوی هواداران و بازیکنان به شکل های مختلف نشان داده شد تا تبدیل به نماد عددی سپاهانی ها شود و آنها بعد از قهرمانی فصل چهاردهم همیشه در تصاویر هواداری و کری خوانی های خود این عدد 5 را نشان دهند.

قهرمانی مجدد برانکو در لیگ برتر یعنی هت تریک قهرمانی؛ موضوعی که باعث می شود انحصار سپاهان در این افتخار بزرگ شکسته شود. ضمن اینکه با قهرمانی سرخ های تهران، عدد کاپ های لیگ برتری شان به 5 می رسد و آنوقت ضمن اینکه سپاهان عنوان پر افتخارترین تیم لیگ برتری را باید با پرسپولیس به اشتراک بگذارد. چیزی که به مذاق سپاهانی ها اصلا خوش نمی آید.

در کنار همه انگیزه های سپاهانی ها برای پیروزی بر پرسپولیس در دیدار روز جمعه، آنها می توانند با شکست این تیم در ورزشگاه خانگی تلاش کنند تا رکوردهایشان شکسته نشود؛ دیداری که می تواند حتی هیجان انگیزترین دیدار لیگ هجدهم لقب بگیرد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها