کد خبر : 16185

صحبت های تند علی کریمی که حرص قرمزها را درآورد

صحبت های تند علی کریمی که حرص قرمزها را درآورد

علی کریمی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ ، صعود به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا و انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت کرد.

فرهیختگان، علی کریمی دوباره به روزهای اوج بازگشته و اتفاقا این دوران اوج مصادف شده است با روزهای خوب استقلال، البته اگر دیدار دربی را فاکتور بگیریم. کریمی در میانه میدان استقلال همه کار می‌کند؛ از کمک به خط دفاعی تا حضور در حملات تیم و گلزنی برای آبی‌پوشان.

کریمی روی فرم است و استقلال هم از این آمادگی بهترین استفاده را می‌برد. اتفاقا در بازی رفت با الهلال گل حساسی برای تیمش به ثمر رساند و حالا در دیدار های پیش رو امیدها به ساق و سر اوست.

از بازی با ماشین‌سازی شروع کنیم. به نظر می‌رسید این دیدار هم مثل بازی با سایپا گره خورده باشد، اما در ادامه قاعدی با یک فرار و یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا ۳ امتیاز حساس این دیدار به استقلال برسد.

بازی سختی داشتیم. ماشین‌سازی هم تیم خوبی بود اما در این بازی با یک رویکرد دفاعی به میدان آمد. حریف عقب نشسته و فقط دفاع می‌کرد اما خداراشکر قاعدی آمد و با یک فرار توانست گل حساس این بازی را بزند تا درنهایت نتیجه برای استقلال شده و ۳ امتیازش برای ما بشود. البته فشار بازی‌ها و حضور در دو جبهه لیگ و آسیا باعث خستگی بازیکنان شده و همین موضوع نیز کار را برای ما در این دیدار دشوار‌تر کرد.

فکر نمی‌کنی حضور در دو جبهه و خستگی ناشی از آن، به سود سایر مدعیان قهرمانی ازجمله سپاهان و تراکتورسازی شود؟

درست است. برنامه رقابت‌ها به‌گونه‌ای تنظیم شده و اجرا می‌شود که ما در این بازی‌های اخیر بدون ریکاوری لازم و با خستگی به میدان می‌رویم.

از وقتی آماده شدی و به شرایط بازی رسیدی، خیلی‌خوب به حملات اضافه می‌شوی و در این بین چند گل هم زده‌ای. حضورت به‌عنوان یک مهره دفاعی در حملات، دستور شفر است یا به توانایی‌های خودت برمی‌گردد.

روی توپ‌های ارسالی برخی مواقع و درصورتی که شرایط مهیا باشد، به حملات اضافه می‌شوم که اتفاقا برخی مواقع با کمک خدا ضرباتم تبدیل به گل می‌شود.

به صعود استقلال از گروه مرگ آسیا امیدوار هستی؟

بله صددرصد. به امید زنده‌ایم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

دوباره به لیگ برتر برگردیم. قهرمانی استقلال در لیگ با توجه به ۵ امتیاز اختلافی که افتاده، سخت نشده است؟

ما هنوز امیدواریم. کار پرسپولیس در دیدارهای باقی‌مانده‌اش سخت‌تر است و ما هم به امید قهرمانی در لیگ به کارمان ادامه می‌دهیم.

پرسپولیس بازی با الاهلی را واگذار کرده است و دو بازی سخت با تراکتورسازی و سپاهان دارد. شاید همین دو دیدار سخت بزرگ‌ترین دلخوشی هواداران استقلال برای رسیدن به قهرمانی باشد.

من هم امیدوارم پرسپولیس امتیازات مقابل سپاهان و تراکتورسازی را از دست بدهد.

اتفاقات و حواشی دربی هنوز گریبانگیر استقلال است که ازجمله آنها می‌توان به محرومیت فرشید باقری و سایر مسائل اشاره کرد. به نظرت بهتر نبود این حاشیه‌ها زودتر مدیریت می‌شد تا دودش در بازی‌های بعد به‌خصوص دیدار با سایپا به چشم استقلال نرود؟

اگر ۳ امتیاز دیدار با سایپا را می‌گرفتیم خیلی به نفع‌مان بود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و باید به اتفاقات و دیدارهای آینده فکر کرد. ۴ بازی دیگر پیش روی استقلال است، امیدواریم با کسب امتیازات این دیدارها بتوانیم درصورت لغزش پرسپولیس به قهرمانی برسیم و دل هواداران را شاد کنیم.

حسرت دربی و ۳ امتیازی را که از دست رفت، نمی‌خورید؟

چرا، اما گذشته‌ها گذشته و باز هم می‌گویم باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم.

تا کی با استقلال قرارداد داری؟

قراردادم تابستان تمام می‌شود.

اولویتت چیست؟ ماندن در استقلال یا ترانسفر شدن به تیم‌های خارجی.

هنوز پیشنهادی برای تمدید به من نداده‌اند و وضعیتم مشخص نیست.

اگر پیشنهاد بدهند، اولویت تو چیست؟

اجازه بدهید فعلا فصل تمام شود، بعد درموردش فکر می‌کنیم.

کار با شفر چطور است؟

شفر هم مربی و هم آدم خوبی است و کار با او مطلوب است.

درباره تیم ملی هم کمی صحبت کنیم. شرایط این تیم در وضعیت فعلی کمی ناامید‌کننده شده است.

فعلا که خبری نیست و متاسفانه تیم ملی هم سرمربی ندارد.

هر روز در رسانه‌ها یک نفر سرمربی تیم ملی می‌شود؛ از کلینزمن تا لوپتگی و… فکر می‌کنی اصلا این مربیان حاضر می‌شوند روی نیمکت تیم ملی ایران بنشینند؟

بعید می‌دانم با این بودجه‌ای که فدراسیون دارد مربی‌ای در حد و اندازه اسامی که مطرح است، بخواهد برای سرمربیگری تیم ملی به ایران بیاید.

خودت هم آماده‌ای دوباره خط میانی تیم ملی را بیمه کنی؟

ان‌شاءالله. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من تلاشم را می‌کنم تا ابتدا برای تیم باشگاهی‌ام مثمر ثمر باشم و بعد هم در آینده برای تیم ملی.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها