کد خبر : 16071

هواداران استقلال به حرف برانکو در مورد منشا رسیدند؟

هواداران استقلال به حرف برانکو در مورد منشا رسیدند؟

آبی‌های پایتخت کار دشواری برای صعود به دور بعد پیش‌رو دارند.

آبی‌های پایتخت در حالی مقابل الهلال تن به شکست 1_0  دادند که تیم حریف دقایق قابل توجهی از بازی را 10 نفره دنبال کرد.

باخت به تیم‌های بزرگ را باید یکی از ویژگی‌های منفی شفر به حساب بیاوریم و دیگر فرقی نمی‌کند که تیم با چه تعداد بازیکن بازی را ادامه می‌دهد.

دیشب استقلال بازی را از همان دقیقه یک واگذار کرد، جایی که سرمربی این تیم به صورت هم زمان چشمی و کریمی و نورافکن را به بازی فرستاد و با این کار خود به نوعی توپ را در اختیار حریف قرار داد. آن هم چه حریفی، الهلالی که بازیکنان باتجربه و تکنیکی چون جووینکو را در اختیار دارد.

شاید اگر یک بازیکن باتجربه تر به جای نورافکن در نیمه نخست آن موقعیت سر استثنایی نسیبش می‌شد الان نیمه آبی کشومان به جای عربستانی‌های غرق در شادی بود.

هواداران استقلال دیگر از منشا هم قطع امید کرده‌اند و تازه متوجه شده‌اند که چرا او در اندیشه‌های تاکتیکی برانکو جایی نداشت. در کنار منشا، ایسما هم امشب یک ستون پنجم به حساب می‌آمد، بازیکنی که شفر با سروصدای زیاد به استقلال آورد اصلاً نتوانسته در حد و اندازه‌های تیم بزرگی چون استقلال ظاهر شود.

تیمی که نتوانست از الهلال 10 نفره امتیاز بگیرد حالا فقط به حمایت هوادارانش امیدوار است، استقلال در هفتۀ پنجم لیگ قهرمانان آسیا باید در استادیوم آزادی به مصاف الدحیل برود، شاید این دیدار آخرین فرصت شفر برای بقا در استقلال به حساب بیاید چرا که حذف از مرحله گروهی برای  تیفوسی‌های آبی اصلاً قابل قبول نیست.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها