کد خبر : 16005

الماس خوش تراش استقلال در دست تیم ترکیه ای؟

الماس خوش تراش استقلال در دست تیم ترکیه ای؟

هواداران استقلال از فروش بازیکن جوان تیمشان که شفر از او به عنوان الماس یاد کرده، عصبی هستند و این کار را لجبازی با این مربی آلمانی می دانند.

به گزارش جی پلاس؛ استقلال بعد از رفتن ستاره های فصل گذشته، مجددا ترمیم شد و از نیم فصل دوم فوتبال خوبی را ارائه کرده و هواداران از این تیم راضی هستند. شفر از چندین هفته قبل تاکید کرده که باید این تیم پرستاره برای فصل آینده هم حفظ شود.

مدیران باشگاه بارها تاکید کردند که بازیکنانی مانند ایسما، پاتوسی و همینطور بازیکنان جوان مانند صیادمنش حفظ خواهند شد تا شفر استقلال را برای به دست آوردن ستاره سوم هدایت کند ولی شرایط آنطور که گفته شد، پیش نرفته و خبرهای خوبی از این تیم مخابره نمی شود.

یکی از ستاره های کنونی استقلال الله یار صیادمنش است که در 18 سالگی در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود و تا قبل از مصدومیت تحسین سرمربی این تیم را هم برانگیخته بود. ادامه این روند در استقلال و تیم ملی امید، مشتریان دست به نقد این بازیکن را پای میز مذاکره آورد و پیشنهادهای وسوه انگیز به دست مدیران استقلال رسید.

با این وجود شفر بارها تاکید کرد که نباید این بازیکن را از دستان استقلال خارج کنند؛ به خصوص که او قرارداد سه ساله دارد و تا سال 1400 در این تیم به میدان می رود و باید این قرارداد را تا چند سال بعد هم تمدید کنند ولی این اتفاق نیافتاده و صیادمنش فصل آینده در استقلال نیست.

هر چند استقلال و مدیران این تیم یعنی فتحی و خطیر تاکید دارند که مذاکره ای صورت نگرفته که بخواهد قراردادی منعقد شود اما انتقال صیادمنش به فنرباغچه ترکیه قطعی است؛ حتی شنیده می شود مدیران استقلال 200 هزار دلار از این مبلغ را هم دریافت کردند و ظرف روزهای آینده بخش دیگری از مبلغ انتقال صیادمنش به دستشان می رسد.

آنطور که شنیده شده مبلغ انتقال صیادمنش بیش از یک میلیون دلار است و استقلال با درآمدی که از این قرارداد به دست می آورد، می تواند برای فصل آتی بازیکنانی مانند پاتوسی و ایسما را حفظ کند.

" عبدالصمد ابراهیمی مدیربرنامه های سابق مهدی طارمی هم خبری را در همین زمینه منتشر کرده و مدعی شده که قرارداد صیادمنش و فنرباغچه قطعی شده و به مدت چهار سال است اما بخاطر محدودیت هایی برای جذب بازیکن زیر 18 سال، این اتفاق در تابستان، زمانی که اللهیار 18 سال تمام پیدا می کند، قطعی و رسانه ای خواهد شد. "

برخی از هواداران استقلال این انتقال را در راستای مخالفت با وینفرد شفر دانستند اما در سوی مقابل برخی هم این اتفاق را در جهت رفع درخواست های این مربی برای حفظ پاتوسی و ایسما قلمداد کردند.

هر چه است، صیادمنش بعد از درخشش در استقلال و علی رغم تاکید شفر از ایران می رود و در لیگ ترکیه که جز لیگ های معتبر اروپا است بازی می کند.

منبع: جماران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها