کد خبر : 15929

اعتراض رئیس فراکسیون فرهنگیان به اجرا نشدن قانون افزایش حقوق

اعتراض رئیس فراکسیون فرهنگیان به اجرا نشدن قانون افزایش حقوق

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: افزایش ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰ درصدی حقوق شاغلین و بازنشسته‌ها و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای بسیاری ارزشمند است و به آن نیاز دارند، چرا که انتظار داشتند در فروردین‌ماه این مبلغ را دریافت کنند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان  در جلسه علنی پارلمان طی تذکری با استناد به مواد ۱۸ تا ۲۲ آئین‌نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس باید از مصوبات مجلس در محاوره‌های عمومی دفاع کند؛ ما مصوبه‌ای در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت داشتیم اما شاهد آن هستیم که هر روز یک مسئول دولتی در این خصوص صحبت می‌کند و صحبت‌های متناقضی درباره نحوه اجرای آن مطرح می‌شود.

وی افزود: در حالی که قانون مصوب مجلس در خصوص افزایش حقوق کارمندان در سال جاری کاملاً روشن است، مسئولان دولتی اظهاراتی متناقض دارند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: خواهشمندم تا هیأت رئیسه مجلس بر این موضوع تأکید کند تا دیگر شاهد این صحبت‌ها نباشیم زیرا ۴۰۰ هزار تومان و ۱۰ درصد برای شاغلین و بازنشسته‌ها و همسان‌سازی برای بازنشستگان برای بسیاری ارزشمند است و به آن نیاز دارند، چرا که انتظار داشتند تا در فروردین ماه این مبلغ را دریافت کنند.

در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: حرف شما درست است و دولت باید دقت لازم را داشته باشد زیرا قانون مجلس شوخی‌بردار نیست؛ آنچه در خصوص حقوق در سال جاری تصویب شده، لازم‌الاجرا است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها