کد خبر : 15874

مهاجم گلزن برزیلی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

مهاجم گلزن برزیلی در رادار پرسپولیس قرار گرفت

با توجه به نمایش نه‌چندان مناسب و رضایت نداشتن پرسپولیسی‌ها از عملکرد بودیمیر، برانکو در صدد پیدا کردن جایگزین او است.

بعد از جدایی منشا از پرسپولیس و اضافه شدن ماریو بودیمیر همه هواداران پرسپولیس منتظر درخشش این بازیکن کروات در لیگ برتر ایران بودند، که این اتفاق تا این لحظه به خوبی رخ نداده است.

مصدومیت‌های مداوم، کند و ایستا بازی کردن بودیمیر باعث شده تا این بازیکن بلندقامت نتواند خود را با تاکتیک پرسپولیس هماهنگ کند. این عملکرد و انتقادها باعث شد تا برانکو  به فکر پیدا کردن جانشین هموطن خود برای فصل آینده باشد. سرمربی سرخ‌پوشان که بارها اعلام کرده به یک فوروارد بلندزن نیاز دارد به مدیران باشگاه اعلام کرده است تا هرطور شده کیروش استنلی مهاجم گلزن سپاهان را برای فصل آینده جذب کنند. این بازیکن را با قدوقامتی که دارد می‌توان محصولی متفاوت از فوتبال برزیل دانست.

با توجه به حضور استنلی در دو تیم اصفهانی، در صورت قهرمان نشدن سپاهان در این فصل، بعید به نظر نمی‌رسد که این مهاجم خوش استیل به عنوان اولین خرید قرمزها در لیگ نوزدهم لقب بگیرد.

خریدی که با توجه به پیشنهادات خوب برای علیپور و احتمال ترانسفر شدن او، می‌تواند گزینه خوبی برای پرسپولیس در خط حمله باشد. گفتنی است درصورت جدا نشدن بودیمیر از جمع قرمزها استنلی می‌تواند همانند زوج‌سازی خود با شهباززاده در سپاهان، این‌بار با بودیمیر یک خط حمله قدرتمند بسازد تا مدیران باشگاه نیز با فروش علیپور به درآمدزایی خوبی دست یابند.

منبع: ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها