کد خبر : 15872

استقلال به دنبال جذب هافبک تیم پدیده

استقلال به دنبال جذب هافبک تیم پدیده

آبی‌های پایتخت برای قدرتمندتر کردن خط حملۀ خود برای فصل بعد، تمهیدات ویژه‌ای را در نظر دارند.

مهاجمی که با کلی سروصدا از ذوب آهن اصفهان جذب استقلال شد، به نظر می‌رسد باید به فکر باشگاه دیگری برای فصل آیندۀ خود باشد.

مرتضی تبریزی که با درخشش‌های فوق‌العادۀ خود در ذوب آهن مورد توجۀ وینفرد شفر قرار گرفت بس از کش‌وقوس‌های فراوان جذب استقلال شد. در حالی که همه بر این باور بودند که او می‌تواند مشکل گل‌زنی آبی‌ها را در فصل 97-98 حل کند این اتفاق رخ نداد و او تا پایان هفتۀ بیست‌وششم تنها 3 بار دروازۀ حریفان را باز کرد.

با این وجود که هواداران استقلال انتظار دارند مهاجمان‌شان قدرتمند ظاهر شوند تا در پایان فصل قهرمانی را برای آنها به عمل آورند، به نظر می‌رسد برای فصل آینده وینفرد شفر تصمیم جدیدی خواهد گرفت. شاید این سرمربی آلمانی بخواهد تبریزی را در لیست خروجی‌ها قرار دهد و یک مهاجم دیگر را جایگزین وی کند.

امین قاسمی‌نژاد که در این فصل برای پدیدۀ شهر خودرو درخشان ظاهر شده و 8 بار هم دروازۀ حریفان را بیشتر در دقایق پایانی بازی گشوده است، شاید بتوان گفت که در تفکرات شفر جای خواهد داشت که اگر این گفته به واقعیت بپیوندد قطعا آبی‌ها می‌توانند برای فصل آینده یک هافبک مهاجم طراز اول را در تیم خود ببینند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها