کد خبر : 15659

3 دقیقه پرماجرا و جنجالی در بازی سایپا و سپاهان (عکس)

3 دقیقه پرماجرا و جنجالی در بازی سایپا و سپاهان (عکس)

دقایق 63 تا 66 در دیدار دو تیم سایپا و سپاهان پرماجرا و با اتفاقات عجیبی همراه شد.

به گزارش ورزش سه، سپاهان موفق شده با نتیجه‌ای عجیب و جالب توجه برابر سایپا با 5 گل به برتری دست یابد تا شاگردان امیر قلعه نویی با فراموشی شکست مقابل استقلال مهیای دیدار با پرسپولیس شوند.

کمتر کسی پیش از شروع بازی تصور شکست پرگل و با 5 گل علی دایی مقابل امیر قلعه نویی را داشت اما اشتباهات خط دفاعی نارنجی‌پوشان این اجازه را به حریف داد تا آنها با یک پیروزی بزرگ تهران را ترک کنند.

در این دیدار پرگل اما 3 دقیقه پرماجرا شکل گرفت؛ علی دایی که به شدت از دریافت چهار گل توسط گلر جوان تیمش ناراضی بود اکبر منادی را در دقیقه 63 از زمین خارج کرد و حامد فلاح زاده را جانشین او کرد. فلاح زاده، دروازه بان باتجربه سایپا که مشخص نبود به چه دلیل بعد از نمایش موفق در دو دیدار برابر استقلال و حتی پرسپولیس در این دیدار نیمکت نشین شده، در 30 دقیقه پایانی مامور حراست از دروازه تیمش شد.

در همین ثانیه‌ها نیز در دروازه مقابل خطای محمد ایرانپوریان ضمن اهدای یک ضربه پنالتی به سود سایپا، اخراج این مدافع را هم به همراه داشت تا او دیدار حساس با پرسپولیس را از دست دهد و تیمش را در دقایق پایانی 10 نفره ببیند. اینبار نوبت به امیر قلعه نویی بود تا به شدت از عملکرد مدافع راست باتجربه تیمش شاکی شود و در زمان خروجش از زمین او را با عصبانیت بدرقه کند. اخراج ایرانپوریان بهترین فرصت را نصیب تیم علی دایی کرد تا با ثبت دومین گل خود، اختلاف را کم کرده و امیدوار به دقایق پایانی با توجه به کمتر بودن یک یار حریف باشند.

این ماموریت را آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت سایپا با گل کردن ضربه پنالتی به خوبی صورت داد تا پیام نیازمند نیز در این دیدار نتواند علیرغم نمایش خوبی که در دیگر صحنه‌ها داشت، از پرگل شدن بازی جلوگیری کند.

بعد از این اتفاقات عجیب طی تنها سه دقیقه که با تعویض دروازه‌بان از سوی علی دایی، اخراج محمد ایرانپوریان و گل دوم سایپا همراه بود، شاگردان علی دایی با نشانه گرفتن قلب دفاعی سپاهان به دنبال دستیابی به گل‌های بعدی بودند که البته در این راه در نهایت ناکام ماندند.

دقایقی بعد از گل دوم سایپا نیز، سپاهانی‌ها روی ضدحمله و خطایی که سارفو که پاس گل اول تیمش را مهیا کرده بود، روی استنلی مرتکب شد، توسط مهرداد محمدی از روی نقطه پنالتی به گل پنجم دست یافتند تا فلاح زاده در این بازی با دریافت گل از زمین خارج شود و تغییر دروازه بان نیز برای علی دایی چاره ساز نباشد.

01399180

01399183

01399178

01399181

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها