کد خبر : 15565

تیم کهکشانی به دنبال به خدمت گرفتن سیدمهدی رحمتی

تیم کهکشانی به دنبال به خدمت گرفتن سیدمهدی رحمتی

اشتباهات عجیب فروزان در دیدار با سپیدرود خیلی زودتر از پایان فصل نسخه این گلر را در تبریز پیچاند و اتاق فکر باشگاه تراکتور اولین خرید فصل را به جانشین گلر مغضوب اختصاص داده است.

هر چند که فرناندو دخسوس از ماشین سازی تبریز به خوبی برای پیوستن به تراکتور در دسترس است، اما سران این باشگاه دست روی گزینه‌  جذاب‌تری گذاشته‌اند. مهدی رحمتی، پر سروصداترین گزینه احتمالی تی‌تی‌ها برای فصل بعد به حساب می‌آید. بازیکنی که به دلیل اتفاقات دربی، هم در بین هواداران و هم کادرفنی اعتبارش از بین رفته و  بزرگ‌ترین خروجی تیمش در انتهای فصل محسوب می‌شود.

زنوزی در خط دفاعی هم دو گزینه جذاب را رو کرده است و به احتمال فراوان در فصل نقل‌وانتقالات پیش رو یک نفر از میان محمد حسین کنعانی‌زادگان و مرتضی پورعلی گنجی پیراهن سرخ را برتن خواهد کرد. البته از میان این دو، شانس کنعانی‌زادگان به سبب حضور در ماشین سازی برای پیوستن به تراکتور بیشتر از رقیب صاحب نامش است.

آن خصوصیتی که تراکتورسازی را به کهکشانی‌ترین تیم آسیا تبدیل می‌کند، خط هافبک استثنایی این تیم است، این گونه که از تبریز خبر می‌رسد، زنوزی برای تحقق رویای هوادارانش قصد دارد در تابستان آینده سعید عزت اللهی را به خدمت بگیرد. فرشاد احمد زاده نیز دومین گزینه تبریزی‌ها در این پست به حساب می‌آید. البته این تیم یک خرید خارجی فوق حرفه‌ای نیز در خط میانی خواهد داشت و این طور که برخی سایت‌های خارجی مدعی شده‌اند، سران تراکتورسازی  یوان گورکوف، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه‌های بزرگی چون میلان و لیون را هدف قرار داده‌اند.

گل سرسبد، خرید‌های تابستانی زنوزی در خط حمله اتفاق خواهد افتاد، جایی این قرار است سران این تیم به سراغ زننده تک ایران در جام جهانی بروند. کریم انصاری‌فرد با توجه به دوران ناموفقی که در انگلیس پشت‌سر می‌گذارد، هیچ بعید نیست که در فصل آینده دوباره پیراهن تراکتور را بر تن کند. البته بلند پروازی‌های زنوزی ممکن است، سردار آزمون را هم به تبریز بکشاند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها