کد خبر : 15520

شفر علت کنار گذاشتن فرشید باقری را توضیح داد

شفر علت کنار گذاشتن فرشید باقری را توضیح داد

وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال دلایل کنار گذاشتن فرشید باقری از فهرست آبی‌پوشان را توضیح داد و به تمجید از سیدمهدی رحمتی پرداخت.

شفر درباره کنار گذاشته شدن فرشید باقری از استقلال گفت: فرشید را تعلیق کردم، چرا که او در حین و بعد از دربی کارهایی انجام داد که خوب نبود.

بعد از بازی سپاهان نیز گفتم که در یکی از تمرینات تیم بایرین مونیخ دو بازیکن با هم دعوا کردند، اما سرمربی و باشگاه این بازیکنان را فقط جریمه کردند، چرا که به آنها در بازی‌های بعدی نیاز داشتند. بازیکنان باید صددرصد وجودشان را برای تیم بگذارند.

بعد از آن شنیدم که یکی از این بازیکنان برای تیمش دو گل به ثمر رساند و خیلی خوب بازی کرد. این نکته‌ای است که من به مدیر و اعضای هیئت مدیره می‌گویم. اگر بازیکنان را کنار بگذاریم شاید تیم را ضعیف کنیم، اما آخر فصل می‌توان در مورد این قضایا صحبت کرد.

بنابراین شاید از اینکه فرشید کنار گذاشته شده است، خوشحال نباشیم. صحبت‌هایی که ما در رختکن می‌کنیم برای خودمان است و نباید به بیرون درز پیدا کند. پیش از این یک بار با سرمربی اسبق سوئیس صحبت می‌کردم. او به من گفت بازیکنی در جام جهانی مرتکب اشتباه شد، اما هر بازیکنی ممکن است اشتباه کند و اگر قرار است یکی یکی بازیکنانم را بیرون کنم، دیگر نمی‌توانم بازیکنان زیادی داشته باشم. کار فرشید بسیار بد بود و او باید در این باره تعادل ایجاد کند. بعد از آن اتفاقات فرشید در رختکن گریه کرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها