کد خبر : 15458

توضیح مدیرعامل در مورد غیبت فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال

توضیح مدیرعامل در مورد غیبت فرهاد مجیدی در تمرینات استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: غیبت مجیدی با هماهنگی سرمربی تیم است، هیچ اختلافی بین شفر و دیگر اعضای باشگاه نیست.

امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال تهران پس از پایان جلسه هیئت مدیره امروز اظهار کرد: چهارمین جلسه هیئت مدیره سال جدید برگزار و نشست بسیار خوبی بود. این جلسه بیشتر جنبه اقتصادی و مباحث مالی باشگاه بود که تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که به طور حتم هواداران و عزیزان عاشق استقلال از نتایج این جلسات بهره خواهند برد.

او در ادامه گفت: درباره مسائل فنی استقلال نمی توانم صحبتی داشته باشم، بهتر است این موضوع را از شفر و کادر فنی سوال کنید. بنده به همراه نوروزی ،خطیر و مباشری و دیگر اعضا، تمام توانمان را به کار می گیریم تا تیم نتیجه بگیرد نباید. در دربی بازنده می شدیم، طبعات این بازی به دیدار  مقابل سایپا هم کشیده شد. خدا را شکر تیم به روال خوب بازگشته و امیدوارم با حمایت هواداران بهترین نتایج رقم بخورد.

او درباره نبود فرهاد مجیدی در تمرینات بیان کرد: مجیدی باید در تمرینات باشد و در مراسم درگذشت مادر بزرگ خود بوده و او با هماهنگی سرمربی غیبت داشته است.

فتحی درباره شادی تیم پس از برد برابر سپاهان گفت: من شادی خاصی نکردم و در جایگاه بودم و این موضوع را از تیم سوال کنید.  از برد بازی بسیار لذت بردم و اینکه از کنار زمین چه اتفاقی افتاده بی اطلاع هستم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها