کد خبر : 15290

اسلحه پنهان برانکو و پرسپولیس در کسب پیروزی های اخیر

اسلحه پنهان برانکو و پرسپولیس در کسب پیروزی های اخیر

پرسپولیس تهران پیروزی‌های هفته‌های اخیر خود را عمیقاً به ستارۀ کلیدی ملی پوش خود مدیون بوده است.

پرسپولیس تهران با پیروزی برابر سایپا نشان داد که چه شخصیت قرص و محکمی را در مسیر هتریک عنوان قهرمانی دارد و با چه عزمی به دنبال از پیش رو برداشتن موانع است! این خاصیتی است که برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات و محبوب سرخ‌‌ها به خوبی توانسته در تیمش ایجاد کند و آنها را به سوی باورپذیری در ممکن ساختن ناممکن‌ها سوق دهد.

در مسیر این روزهای پرسپولیس، ارکان‌های مختلفی سوای بر برانکو وجود دارند که به خوبی توانسته‌اند حتی در روزهای اسیری ایوانکوویچ، به داد این مربی کروات برسند و موفقیت را به پیراهن سرخ‌ها هدیه کنند، از جمله مهدی ترابی، پدیدۀ جوان فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که بالاخره توانست در چرخۀ مدنظر سرخ‌ها قرار بگیرد و بهترین نتیجۀ ممکن را بدهد.

مهدی ترابی در نیم فصل دوم رفته به رفته پیشرفت و تکامل را در پرسپولیس تجربه کرد و به خوبی توانست از وجهۀ نام خود دفاع کند تا حتی در این مدت محدود، موفق‌تر از بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی سرخ‌ها در فاز هجومی نشان بدهد و عملاً محبوبیتی فوق العاده و جایگاهی ویژه را نزد هواداران بدست بیاورد تا ثابت کند که نام مهدی ترابی، بر اساس تبلغات اورنرمال به این جایگاه امروزی نرسیده است و بر اساس استعدادها و توانمندی‌ها توانسته چنین جایگاهی را کسب کند؛ نمونۀ بارز این ماجرا 45 دقیقه نمایش تعیین‌گر و طلایی او در برابر سایپا بود که پیروزی را به سرخ‌ها هدیه کرد.

او در همین مدت محدود که چون برق و باد بر سرخ‌ها گذشته است و هنوز از او به عنوان بازیکن تازه وارد یاد می‌کنند، توانسته 4 پاس گل سرنوشت‌ساز را برای هم تیمی‌هایش ساخته و پرداخته کند که جمعاً 12 امتیاز حیاتی را به پرسپولیس داده است! نکتۀ جالب ماجرا در ارتباط با او اینجاست که درخشش او دقیقاً از همان جایی آغاز می‌شود که فانتزی‌هایی جذاب گلزنی برابر تیم سابق، به حقیقت برای او بدل شد و پرسپولیسی‌ها را مجاب به تعظیم برای خود کرد!

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها