کد خبر : 15280

دو برد حساس پشت سر هم شفر را حسابی جوان کرد! عکس

دو برد حساس پشت سر هم شفر را حسابی جوان کرد! عکس

سرمربی آلمانی استقلال این روزها با روحیه متفاوت در تمرین تیمش شرکت می کند و تلاش می کند بازیکنان را آماده بازی‌های حساس پیش رو کند.

استقلال می توانست با پیروزی برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر بعد از مدت‌ها به صدر جدول تکیه بزند و به شانس اول قهرمانی لیگ برتر تبدیل شود اما شکست برابر این تیم تمام نقشه‌های وینفرد شفر را به هم زد.

استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر هم نتوانست سایپا را شکست دهد تا اختلاف این تیم با صدر جدول به 7 امتیاز برسد و وینفرد شفر به عنوان سرمربی تیم فشار شدیدی را از سوی رسانه ها، فضای مجازی و حتی مدیران استقلال متحمل بشود.

اما دو پیروزی پشت سر هم استقلال برابر الهلال و سپاهان باعث شد شفر دوباره اعتبار از دست رفته خود را به دست بیاورد و نشان بدهد مربی است که کیفیت لازم را برای نشستن روی نیمکت این تیم دارد.

وینفرید شفر اما  تحت تاثیر دو پیروزی سرنوشت ساز برابر الهلال و سپاهان امروز با حالتی متفاوت در تمرین استقلال شرکت کرد و با پا به توپ شدن در تمرین این تیم نشان داد که از نظر آمادگی بدنی هم شرایط خوبی دارد.

هرچند شفر تا حدود زیادی شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است اما به نظر می‌رسد که انگیزه زیادی دارد تا هم تیمش را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاورد و هم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند تا بتواند تیمش را برای فصل جدید لیگ برتر با قدرت آماده کند.

01398025

منبع: ورزش سه

عکس: رضا سعیدی پور

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها