کد خبر : 15279

حمایت تمام قد ستاره دربی از برانکو

حمایت تمام قد ستاره دربی از برانکو

هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیتش و شرایط تیم صحبت کرد.

احمد نوراللهی  در خصوص غیبتش در بازی با سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم و شنبه اول وقت هواداران سنگ تمام گذاشتن و آمدند و 40 هزار نفر بودند. 3 امتیاز گرفتیم و مهم این بود. هنوز پایم درد می‌کند ولی قرار است طی روزهای آینده این مشکل برطرف شود و به امید خدا به بازی با ذوب آهن می‌رسم.

وی در مورد گلزنی پیاپی در 2 بازی و قطع شدن روند آن گفت: خدا را شکر و زحمت بچه ها بود که به نام من ثبت شد و این بازی هم به خاطر مصدومیت نتوانستم همراه تیم باشم. در اوایل بازی با الاهلی بود که ضربه سختی به من وارد شد و باعث شد این مشکل پیش بیاید.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه با فاصله 5 امتیازی که در صدر جدول ایجاد کردند مثل هواداران این تیم از الان قهرمانی را مسجل می‌داند یا نه گفت: طبیعتاً با ایجاد فاصله 5 امتیازی کمی خیال‌مان راحت شد و شرایط خوبی پیدا کردیم و با آرامش بیشتری در بازی‌های بعدی بازی می‌کنیم و فشار کمتر شده است ولی اینکه خودمان را قهرمان بدانیم هنوز خیلی زود است. ما بازی‌های سختی داریم و  5 فینال در پیش داریم. بازی با ذوب آهن یا بعد از آن سپاهان بازی‌های سختی هستند که باید از آن سربلند بیرون بیاییم و به امید خدا در پایان جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

نوراللهی در مورد اینکه برانکو گفته است نتایج تیم زحمت بازیکنان بوده و خودش نقشی  در این ماجرا نداشته عنوان کرد: یک مصاحبه‌ای آقای کاشانی انجام داد که بعدش گفتند تکذیب شده است و نمی‌دانم ماجرایش چه بود ولی به نظر خود من برانکو از روزی که به پرسپولیس آمده نظم و انسجام و همدلی را به تیم تزریق کرده و پشتکاری که در تیم دیده می‌شود به خاطر حضور برانکو است. 4 سال بهترین نتایج را با کمترین امکانات گرفتیم. در حالیکه 10 بازیکن بزرگسال در ترکیب بیشتر نداشتیم به فینال آسیا رسیدیم و در این راه در کنار تلاش بازیکنان و حمایت هواداران،‌ زحمات آقای برانکو هم بود. ما همیشه پشت برانکو هستیم و امیدوارم سال‌های سال در تیم بماند و افتخار کسب کند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها