کد خبر : 15248

واکنش خاص امیر قلعه نویی به رفتار فرهاد مجیدی

واکنش خاص امیر قلعه نویی به رفتار فرهاد مجیدی

سرمربی سپاهان تلویحا از رفتاری که بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال در پایان بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان کردند انتقاد کرد.

تیم فوتبال استقلال با گل دقیقه 98 پاتوسی موفق شد سپاهان را شکست بدهد تا جای این تیم را در رتبه سوم جدول رده بندی بگیرد، اما در پایان بازی بازیکنان استقلال شادی زیادی در ورزشگاه نقش جهان انجام دادند که این موضوع باعث دلخوری امیرقلعه نویی شده است. امیر قلعه نویی در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران صحبت های جالبی به زبان آورد که بخش هایی از  آن را در ادامه می خوانید.

انگار استقلال قهرمان آسیا شده بود

وی با اشاره به خوشحالی زاید الوصف استقلالی ها پس از برد سپاهان حرف هایش را از سر گرفت: از این جهت خدا را شکر می‌کنم چون سپاهان به تیمی تبدیل شده که وقتی حریفی که بیش از 100 میلیارد هزینه کرده ما را شکست می‌دهد از شادی مربی خود را بالا می‌اندازد که انگار قهرمان آسیا شده‌اند. از این بابت درست است باختیم و ناراحت هستم ولی این موضوع مایه خوشحالی است که سپاهان چنین تیمی شده است.

عادت ندارم در مورد شاگردانم حرف بزنم

سوال بعدی از امیرقلعه نویی در مورد برخورد رفتار مجیدی در طول بازی با سرمربی سپاهان بود که برخورد سردی داشت و روز گذشته هم پستی اینستاگرامی منتشر کرد. محمد میر از قلعه نویی پرسید، آیا شما احترام را از این زاویه تحلیل می کردید: من بر حسب وظیفه، تربیت خانوادگی، لقمه ای که خورده ام و شعورم وظیفه دارم به بزرگترم یا کوچک تر از خودم احترام بگذارم. این کار را هم کردم و با همه دست دادم و خوش آمد گفتم.  حتی قبل از حضور این عزیزان به اصغر حاجیلو که کاپیتان خودم بوده، پیام دادم که اگر حتی زمین می‌خواهند به ما اطلاع بدهند؛ حتی برایشان بلیت فرستادیم. می توانید اصغر حاجیلو را روی خط بیاورید. حالا رفتار آقایان هر طور بود و یک مورد را شما اشاره کردید. من عادت ندارم در مورد شاگردانم حرف بزنم ولی تربیت خانوادگی ام به من یاد داده که باید این کارها را در فوتبال و زندگی انجام دهیم. چون هر دو در گذر است. خدا منصورخان پورحیدری را رحمت کند، او زندگی و نمایشگاهش را برای استقلال گذاشت و بنده هم اگر کاری برای استقلال کردم به خاطر دلم انجام دادم. برای خدا و مردم انجام دادم و منتی ندارم.

هر چیزی به لقمه و تربیت بستگی دارد

سرمربی سابق استقلال سپس حرف هایش را به دوران حضورش در استقلال سوق داد و ادامه داد: خوشحالم زمانی در استقلال بودم که نه پولی داشته و نه شرایط خوبی داشته  و نه بنده پولی گرفتم. شما آقای فتحی را روی خط بیاورید؛ بنده زمانی که دلار 3000 تومان بوده، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان طلب داشتم. بعد 700 میلیون را بخشیدم که باشگاه استقلال بیانیه داده. بعد از آن بیانیه اگر شما پول گرفته اید، من هم گرفته ام. من اگر طلبم را الان بگیرم، می شود 80 هزار دلار. منتی ندارم که بگویم ولی می گویم باید این مسائل را رعایت کنیم. همه چیز به لقمه و به تربیت آدم بستگی دارد. خوشحالم بزرگانی مثل آقای مرحوم مشایخی و دوستان دیگر در مورد آدم این مسائل را می گویند. وگرنه که فوتبال برد و باخت دارد و چیزی می ماند بحث مردانگی است.

آرزوهای دیگران برای من خاطره است

قلعه نویی در ادامه خاطره ای درباره حرف هایش تعریف کرد: روزی که سرمربی تیم ملی بودم هر روز اول به اتاق آقایان ظلی و جاسمیان در طبقه ای می‌رفتم که پیشکسوتان بودند و از آنها اجازه می‌گرفتم که آیا اجازه دارم به اتاقم بروم یا نه؟ شما الان آقای ظلی و جاسمیان را روی خط بیاورید. این را از آقایان  در فدراسیون بپرسید که اتفاقا آقای مصطفوی در آن زمان در فدراسیون حضور داشت. این برد و باخت ها شاید برای خیلی ها آرزو باشد ولی برای من خاطره است. من قبل از حضور در استقلال لژیونر بودم و قهرمانی داشتم، حتی دوگانه در کارنامه ام هست. همینجا از دوستان عزیزم بزرگ قاسم پور و عبدالله سعیدی تشکر می کنم که باعث شدند من لژیونر شوم. بعد هم که آمدم استقلال. همیشه از مردم و خدای خودم تشکر می کنم. فوتبال برد و باخت دارد و تمام می شود و می رود.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها