کد خبر : 15144

قلعه نویی به دنبال شکار مهاجم استقلال در پایان فصل

قلعه نویی به دنبال شکار مهاجم استقلال در پایان فصل

احتمال سپاهانی شدن مهاجم ناراضی استقلال در نجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو بسیار است.

نزدیک شدن به روزهای انتهای فصل شایعات زیادی را در خصوص جابجایی بازیکنان در پنجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو به وجود آورده است.

در همین رابطه استقلال شفر یکی از تیم‌هایی است که به سبب جابجایی‌های زیاد گذشته زیر ذره‌بین قرار دارد و وضعیت بازیکنان این تیم در هر لحظه رصد می‌شود.

مشکل اصلی استقلال در این فصل نداشتن مهاجم نوک تمام کننده است و به همین خاطر شفر قصد دارد تغییرات گسترده‌ای را در این پست انجام دهد. این طور که منابع آگاه از باشگاه استقلال خبر می‌دهند مرتضی تبریزی، بازیکنای که در ابتدای فصل با سروصدای زیادی به جمع آبی‌پوشان پیوست، بزرگ‌ترین نامی است که در لیست مازاد شفر قرار خواهد گرفت.

این مهاجم میلیاردی در طول فصل هرگز نتوانست اعتماد مربی آلمانی را به خود جلب کند و به همین خاطر خیلی زود به نیمکت پیچ‌ومهره شد.

یکی از حواشی جذاب دیدار روز گذشته استقلال و سپاهان هم به همین موضوع اختصاص داده شد، تبریزی تنها نیمکت‌نشین استقلال بود که امیر قلعه نویی در مراسم آغازین بازی حسابی او را تحویل گرفت و حتی صحبت‌های درگوشیی نیز بین این مربی و بازیکن رد و بدل شد. همین رفتار سرمربی زردپوشان اصفهانی زمزمه‌های بازگشت تبریزی به اصفهان را به راه انداخته است.

البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که تبریزی و قلعه‌نویی سابقه کارکردن به همدیگر را دارند و این بازیکن بلند قامت حسابی به سبک بازی تیم‌های قلعه‌نویی می‌خورد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها