کد خبر : 15090

مژده برای هواداران پرسپولیس / مژده برای قرمزها

مژده برای هواداران پرسپولیس /  مژده برای قرمزها

انصاری فرد و احمدزاده ، دو لژیونر ایرانی تیم‌های اروپایی تصمیم مشابهی در نقل‌وانتقال‌های تابستانی اتخاذ خواهند کرد.

پارس فوتبال، باید دید در فصل بعد این دو ستاره فوتبال خود را در کدام لیگ و تیم ادامه خواهند داد ، اما در صورت بازگشت این دو ستاره در کنار وحید امیری و مهدی طارمی که اخباری مبنی بر احتمال بازگشتش شنیده می شود ، باید شاهد پرسپولیسی کهکشانی در فصل بعد باشیم !

به نقل از روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان، قرارداد فرشاد احمدزاده ، هافبک ایرانی تیم اشلانسک وروتسواو تابستان سال جاری خاتمه می‌یابد و به صورت عملی امکان تمدید آن وجود نخواهد داشت. فرشاد احمدزاده که با قراردادی برای مدت یک فصل با امکان تمدید یک ساله به اشلانسک ورتسواو پیوسته بود به دلیل عدم حضور موثر در ترکیب اصلی این تیم و رسیدن به سقف دقایق بازی موردنظر جدا می‌شود.

خبر دیگر از لژیونر‌های ایرانی قاره اروپا مربوط به کریم انصاری‌فرد در تیم ناتینگهام فارست انگلیس است.

سایت Footballleagueworld نوشت:

    جو کاروالیو و کریم انصاری‌فرد انتظار‌ها را برآورده نکردند و تابستان از ناتینگهام فارست جدا خواهند شد. انصاری‌فرد فرصتی برای تاثیرگذاری‌اش نداشت، اما باید دلیلی برای این کار پیدا شود. این مهاجم ایرانی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز حضور یافته بود دیگر دلیلی برای ادامه دیده نشدن خود در ناتینگهام فاست ندارد.

در مورد احمدزاده که شنیده می شود قصد بازگشت به پرسپولیس را دارد ، اما انصاری فرد پیشنهاداتی از یونان دارد.

باید دید در فصل بعد این دو ستاره فوتبال خود را در کدام لیگ و تیم ادامه خواهند داد ، اما در صورت بازگشت این دو ستاره در کنار وحید امیری و با احتمال کمتر مهدی طارمی که اخباری مبنی بر احتمال بازگشتشان شنیده می شود ، باید شاهد پرسپولیسی کهکشانی در فصل بعد باشیم !

تا به اینجای کار شنیده ها در خصوص بازگشت احمدزاده و امیری قوی تر از دیگر گزینه ها است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها