کد خبر : 15089

شفر راننده اتوبوس شد!

 شفر راننده اتوبوس شد!

تیم فوتبال استقلال دومین سفر طولانی زمینی این فصل خود را به مقصد اصفهان فردا انجام خواهد داد.

ورزش سه، پس از اتفاق های رخ داده در بازگشت استقلالی ها از دوحه به تهران و معطلی هایی که منجر به نارضایتی شدید وینفرد شفر شد، آبی ها یک بار دیگر در سفر طولانی پیش از یکی از حساس ترین مسابقات این فصل با سفر زمینی به اصفهان خواهند رفت در حالی که فشردگی بازی ها و حساسیت بالای آن می طلبید تیم فوتبال استقلال حتما با اتوبوس به دیدار رقیب قدرتمند خود بشتابد.

تصمیم سفر به اصفهان با اتوبوس امروز در تمرین به آبی ها ابلاغ شده است و آنها فردا تهران را به مقصد نصف جهان ترک خواهند کرد، این در شرایطی است که روزانه حداقل 3 پرواز مختلف از تهران به اصفهان می رود. مباشری مدیر اجرایی باشگاه استقلال در پاسخ به خبرنگار ورزش سه در باره دلیل این تصمیم می گوید: دو پرواز به اصفهان بیشتر نداریم که در ساعات مناسبی نیستند. وقتی به او می گوییم فردا چند پرواز از تهران به اصفهان می رود در جواب گفت: ما همیشه 4 ساعت در فرودگاه معطل می شدیم، حالا به جای این که بخواهیم معطل بشویم با دو دستگاه اتوبوس VIP که امکانات خوبی هم دارد به سمت اصفهان حرکت می کنیم.

اما این مدل سفر به اصفهان اصولا در دستور کار استقلال نبوده و در سال هایی که لیگ برتر برگزار می شده و این تیم برای بازی با سپاهان یا ذوب آهن به دیار زاینده رود سفر کرده غالبا این مسافرت هوایی انجام شده است. نکته اینجا است که بازیکنان استقلال در سفر قطر هم بابت ناهماهنگی های پروازی و رفت و برگشت بی دلیل به فرودگاه دوحه استراحت کمتری در قطر داشتند و این مساله می توانند روی نمایش آنها در بازی بسیار حساس سپاهان تاثیر بگذارد.

دیدار سپاهان- استقلال ارزشی به اندازه زحمات تمام فصل برای وینفرد شفر و تیمش دارد و کسب نتیجه مناسب مثل بازی الهلال می تواند امیدهای آبی ها را دوباره زنده کند. البته شفر که امروز هم از وضعیت تمرین چندان راضی نبود  در نهایت امیدوار است تیمش این مشکل را پشت سر بگذارد اما این ایراد قطعا به مدیریت استقلال وارد است که در این برهه کشنده خدمات مناسبی به تیم ارائه نداده است، در حالی که انتظار می رفت امروز حداقل به وعده پاداش پیروزی برابر الهلال عمل شود.

مباشری در توجیه این اتفاق ها می گوید: با توجه به اینکه آقای شفر عادت دارد آخرین تمرین خود را در تهران برگزار کند، ما چنین تصمیمی گرفتیم. این را هم بگویم ما در بازی با ذوب آهن هم با اتوبوس به اصفهان رفته بودیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها