کد خبر : 14975

شفر خودش استقلال را وارد حاشیه کرد

شفر خودش استقلال را وارد حاشیه کرد

کاپیتان سابق استقلال می گوید شفر نباید حاشیه های درون تیم را به هواداران منتقل می کرد.

رضا عنایتی در مورد اینکه استقلال برابر الهلال پیروز شد اما در بازی به مراتب ساده تر از این بازی از پرسپولیس شکست خورد و برابر سایپا به نتیجه تساوی رسید به ورزش سه گفت: شما استقلال بازی با الهلال را باور کنید. استقلال  در نیم فصل دوم شروع بسیار خوبی داشت و حتی بیشترین امتیاز را گرفته بود اما دربی حساسیت خاصی دارد و شکست برابر پرسپولیس باعث شد این تیم برابر سایپا هم روحیه خوبی نداشته باشد.

او ادامه داد: استقلال در دربی فوق العاده خوب بازی کرد ولی روی غفلت گل خورد، شما دیدید توپ، تعداد پاس ها و حتی موقعیت های گل استقلال به مراتب از پرسپولیس بهتر بود اما جدا از بحث پنالتی حواشی گریبان گیر تیم دربیرون زمین شد که دردسرساز هم شد. صحبت هایی که مطرح شد بهتر بود در درون خانواده استقلال حل می شد تا جو این تیم متشنج نشود.

کاپیتان اسبق استقلال در مورد بیانیه هایی که بعد از این بازی از طرف باشگاه صادر شد و باعث شد آبی ها وارد حاشیه بشوند هم گفت: استارت کار از خود شفر شروع شد، هراتفاقی داخل بازی افتاد یک مربی حرفه ای نباید آن را بازگو می کرد. اول باید مطمئن می شد و بعد اظهار نظر می کرد تا تیم وارد تنش نشود.  

عنایتی در مورد  توهین هایی که به مهدی رحمتی در جریان بازی با سایپا شد هم می گوید: اینکه به بازیکن توهین شود هیچ جای دنیا پذیرفته نیست. اشتباهی هم رخ می دهد عمدی نیست، بعضی وقت ها یک بازیکن دل هوادار را شاد می کند و بعضی از وقت ها هم اشتباه می کند و این دیگر کاملا طبیعی است. لذت هواداری به این است که باید در برد و باخت کنار تیم باشیم. کسی که عاشق است باید تاوان بدهد و در نهایت این را باید بگویم مشکلات باید در درون تیم حل شود تا هوادار به یک بازیکن بدگمان نشود. 

او در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر هم می گوید: هنوز هم قهرمانی دور از دسترس نیست. باید با قدرت فصل را تمام کرد و بازهم می گویم اختلاف 7 امتیازی قابل جبران است.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها