کد خبر : 14897

آخرین وضعیت مهمترین بازیکن مصدوم پرسپولیس

آخرین وضعیت مهمترین بازیکن مصدوم پرسپولیس

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که کمال کامیابی‌نیا مشکلی برای بازی فردای تیمش برابر الاهلی عربستان ندارد.

میثم علیپور، فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) سرخپوشان درباره آخرین وضعیت کمال کامیابی‌نیا گفت: تمرینات او در این مدت جدی بوده و خوب کار کرده است. کامیابی‌نیا مشکلی برای بازی فردا برابر الاهلی عربستان ندارد.

وی در مورد وضعیت حسین ماهینی و محمد انصاری تصریح کرد: بازیکنی که جراحی کرده باشد، زمان مشخصی برای بازگشت دارد. این دو بازیکن باید با بازی‌های دوستانه به شرایط عادی بازگردند، اما نمی‌توانند فردا بازی کنند.

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه فشردگی مسابقات باعث مصدومیت بازیکنان شده است، گفت: فاصله پنج روزه بین بازی‌ها، بازیکنان را اذیت کرده است. قبل از عید، بازی در چمن مصنوعی باعث شد شجاع خلیل‌زاده دچار مشکل شود.

علیپور در رابطه با وضعیت شایان مصلح عنوان کرد: شرایط مصلح صد درصد آماده نیست، اما امیدواریم بتواند به این بازی برسد. فعلاً کار او از مرحله جراحی گذشته است و با تیم تمرین می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا کار کامیابی‌نیا به جراحی کشیده می‌شود یا اینکه باید کتفش را خودش جا بیاندازد، تصریح کرد: دوباره این اتفاق نمی‌افتد، اما اگر هم بیفتد، شانس دارد که روی کتفش کار کند. چهار ماه پیش این اتفاق برایش رخ داده بود و می‌توانست دقیقه ۹۴ بازی با پیکان این اتفاق تکرار نشود. این موضوع، برای او بدشانسی بود.

تیم پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D رقابت‌ها، از ساعت ۲۰ در ورزشگاه اختصاصی الوصل به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت، دیداری که به میزبانی نماینده ایران برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها