کد خبر : 14827

زمزمه بازگشت بازیکن محبوب پرسپولیس به فوتبال ایران

زمزمه بازگشت بازیکن محبوب پرسپولیس به فوتبال ایران

یکی از ستاره های تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بازیکنی بود که بیرون زمین اهل مصاحبه نبود اما داخل زمین، جنجال و غوغا کرد.

وحید امیری از آن دسته بازیکنان بی حاشیه‌ای است که به خاطر باز کردن تونل از بین پا‌های جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا در جام جهانی، برای خود شهرت جهانی ساخت و یک ماه بعد، با استفاده از همین شهرت، پرسپولیس را به قصد حضور در ترابزون اسپور ترکیه ترک کرد. جدایی که البته جنجال های زیادی به پا کرد و بار دیگر نام امیری را به عنوان یک بازیکن جنجال ساز بر سر زبان ها انداخت. 

البته وحید در این باشگاه، چندان موفق نبود و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد تا حدی که در جام ملت‌های آسیا نیز درخشش سابق را نداشت آن هم در حالی که هنگام بازی در پرسپولیس، ستاره واقعی این تیم به حساب می‌آمد، ولی حالا یک بازیکن کاملا معمولی است و با توجه به شرایط فعلی، احتمال اینکه بتواند به خاطر حضور در ترابزون، راهی تیم دیگری در اروپا شود، بسیار کم است.

یکی از دوستان صمیمی وحید در مورد شرایط کنونی این بازیکن گفت: «امیری هنوز هم پتانسیل بالایی دارد. او برای سر و سامان دادن به اوضاع مالی خود، لژیونر شد و همه ما فکر می‌کردیم می‌تواند حداقل تا ۳۵ سالگی در بالاترین سطح اروپا بازی کند، چون انصافا وینگر خوب، سرعتی، تکنیکی و سختکوشی است، ولی در ماه‌های اخیر مدام نیمکت نشین شد و با این وضعیت، شاید مجبور به ترک ترابزون و بازگشت به لیگ ایران در پایان فصل شود.»

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها