کد خبر : 14706

چراغ سبز دروازه بان جنجالی برای آمدن به پرسپولیس

چراغ سبز دروازه بان جنجالی برای آمدن به پرسپولیس

بازیکن محبوب کارلوس کی‌روش قصد دارد با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

علیرضا حیقیقی، گلر سابق تیم ملی کشورمان در اواخر سال 1397 با جنجالی که در مجموعه ورزشی به پا کرد، دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

این گلر خوش‌ قدوقامت در مصاحبه با یکی از سایت‌های داخلی دربارۀ مسائل مختلفی صحبت کرد، اما مهمترین بخش مصاحبه اخیر او به آینده فوتبالی‌اش اختصاص داده می‌شود.

حیقیقی در بخشی از این مصاحبه اعلام می‌دارد که در شروع فصل چند پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته ولی به دلیل این که دلش راضی نمی‌شود به جز پرسپولیس در ایران برای تیم دیگری بازی کند این پیشنهاد‌ها را رد کرده، این دروازه بان همچنین اعلام می‌کند که آرزویش خداحافظی با پیراهن پرسپولیس است و درصورت رسیدن پیشنهاد از این تیم  قطعاًً جواب مثبت خواهد داد.

دروازه‌بان فیکس ایران در جام جهانی 2014 برزیل با بیان این موضوع که در طول هشت سال حضور کی‌روش در تیم ملی، هفت سال شاگرد این مربی بوده از رابطه‌ خوبش با مرد پرتغالی پرده بر می‌دارد و اعلام می‌دارد که او مربی با دی‌سیپلینی است.

این موضوع که بیرانوند در چند ماه اخیر بارها اعلام کرده که قصد دارد به تیمی بزرگ در فوتبال اروپا بپیوندد می‌تواند راه بازگشت حقیقی را به پرسپولیس هموار کند.

منبع:ورزش11

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها