کد خبر : 14676

تنها راه خروج استقلال از بحران کنونی

تنها راه خروج استقلال از بحران کنونی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی با الهلال بهترین فرصت برای آبی‌پوشان است تا با رقم زدن یک نتیجه خوب از بحران خارج شود. برای رسیدن به این هدف شفر باید تمرکزش را روی تیم بگذارد.

پیروز قربانی با اشاره به شرایط استقلال و اتفاقاتی که برای این تیم در دو هفته اخیر لیگ برتر رخ داده است گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی ندارد و اوضاع این تیم بحرانی است و متأسفانه هواداران هم تا حدودی به این بحران دامن می‌زنند.

وی افزود: چیزی که این تیم بیشتر از همه چیز به آن نیاز دارد آرامش است و مدیریت باشگاه به همراه کادر فنی باید همه تلاش خود را برای ایجاد این آرامش در تیم داشته باشند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان بیان داشت: شکست در دربی همیشه سخت و سنگین است اما هنر مربیان بزرگ این است که بعد از چنین شکستی تیمشان را مدیریت کرده و از بحران خارج کنند. نه اینکه اجازه بدهند اتفاقاتی هم بیفتد که به این بحران دامن بزند.

قربانی تاکید کرد: بازی با الهلال بهترین فرصت برای آبی پوشان است تا با یک نتیجه خوب و یک پیروزی دلچسب به این بحران پایان دهند. پیروزی در این بازی آسیایی می‌تواند همه شرایط را به سود استقلال تغییر دهد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: الهلال تیم قدرتمندی است اما استقلال هم کم تیمی نیست و در هر شرایطی می‌تواند مقابل تیم‌های آسیایی خودی نشان دهد.

مدافع پیشین آبی پوشان با اشاره به تعداد نسبتاً زیاد غایبان این تیم مقابل الهلال گفت: استقلال نباید شرایطی داشته باشد که غیبت یکی دو بازیکن روی روند آن تأثیر بگذارد، اما متأسفانه فاصله بین برخی از نیمکت نشینان با بازیکنان اصلی زیاد است.

قربانی گفت: شفر باید این روزها همه تمرکزش را روی این بازی بگذارد چون این بازی را می‌توان بازی مرگ و زندگی برای خیلی‌ها در استقلال دانست. پیروزی در این بازی شرایط را با به حالت عادی باز می‌گرداند اما شکست در این بازی بحران را مضاعف خواهد کرد.

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: مثل هر هوادار آرزوی موفقیت تیم را در این بازی دارم و باز هم تاکید می‌کنم که استقلال در آسیا اعتبار زیادی دارد که باید از این اعتبار دفاع شود و بچه‌های تیم ظرفیت دفاع از این اعتبار را دارند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها