کد خبر : 14577

چرخش بازیکن مغضوب پرسپولیس به سمت استقلال! عکس

چرخش بازیکن مغضوب پرسپولیس به سمت استقلال! عکس

حرکت نامتعارف رامین رضاییان در دیدار شب گذشتۀ تیمش عصبانیت هواداران پرسپولیس را در پی داشته است. جوآن گالری

بعد از پیروزیِ پرسپولیس در دربی و غلبه بر استقلال، بسیاری از هواداران این تیم با واکنش‌هایی جالب اقدام به کری‌خوانی با هواداران استقلال کردند. در این میان بازیکنان سابق و پیش‌کسوتان پرسپولیس نیز بی‌کار ننشستند و این کری‌خوانی‌ها را ادامه دادند.

اما رامین رضاییان که در زمان حضور در جمع سرخ‌پوشان از محبوبیت بالایی برخوردار بود و با غضب برانکو از این تیم جدا شد واکنش کاملاً متفاوتی از خود نشان داد و از هواداران پرسپولیس درخواست کرد که با احترام خوشحالی کنند و یاعث ناراحتیِ بیشتر استقلالی‌ها نشوند. این صحبت‌های رضاییان آن‌چنان به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و با عکس‌العمل‌هایی از سوی آن‌ها روبرو شد.

شب گذشته رامین رضاییان در ترکیب الشحانیه توانست گل پنجم تیمش را مقابل ام‌صلال به ثمر برساند. اما نکتۀ عجیب در این میان خوشحالیِ زائد‌الوصف رضاییان بعد از به ثمر رساندن این گل بود. رضاییان با درآوردن پیراهنش به شکلی جالب خوشحالیِ خود را بروز داد و این حرکت او کاملا|ً با صحبت‌هایش بعد از پیروزیِ پرسپولیس در دربی منافات دارد.

همین رفتار نامتعارف اکنون باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن جبهه بگیرند و شدیداً از دست ستارۀ سابق تیمشان عصبانی شوند.

-808190

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها