کد خبر : 14576

شوک برانکو به پرسپولیس در راه است!

شوک برانکو به پرسپولیس در راه است!

برانکو تصمیم‌اش را برای ترک پرسپولیس گرفته است.

پرسپولیس این روزها به یکه‌تاز لیگ تبدیل شده و اکثر هواداران این تیم به هت‌تریک قهرمانی و صعود از گروه سخت‌شان در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند.

شاید به زبان بهتر بتوان گفت که این تیم پس از مشکلات فراوانی که در ابتدای نیم‌فصل دوم داشت در حال حاضر به ثبات خاصی رسیده است. اما داشتن ثبات تنها دلیل آرامش نیست، هواداران پرسپولیس این روزها شاهد اتفاقات عجیبی در باشگاه خود هستند.

در حالی برانکو پیش از این بارها در قابل پرداخت نشدن مطالباتش صبوری کرده بود به یک باره به باشگاه پرسپولیس نامه می‌زند و در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های صبح کشور حرف‌های مشکوکی درخصوص ترک پرسپولیس می‌زند.

<<تمامی مربیان چمدان‌هایشان آماده است، همه چیز به تعطیلات و پیشنهاد‌های که می‌رسد بستگی دارد>> این‌ها جملاتی هستند که برانکو در آن مصاحبه معروف انجام داد. اما مقصد بعدی سرمربی موفق پرسپولیس با کارنامه‌ای درخشان کدام تیم است؟!

این طور که از شواهد و قرائن پیداست، این بهانه‌جویی‌های برانکو بی‌ارتباط با نیمکت خالی تیم ملی ایران نیست! به بن‌بست رسیدن مذاکرات فدارسیون با چند گزینه خارجی، زمان اعلام سرمربی تیم ملی را روز به روز به تعویق می‌اندازد و شاید این روند تا پایان لیگ هجدهم نیز ادامه داشته باشد، چرا که برانکو در فدارسیون فوتبال طرفداران پروپاقرصی دارد.

این قضیه را هم می‌توان حدس زد که تا ج برای آرام کردن جو پس از انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی، جواد نکونام که سابقه حضور در باشگاه استقلال در کارنامه دارد را به عنوان دستیار اول این مربی معرفی کند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها