کد خبر : 14565

من تشخیص می دهم چه کسی بازی کند نه شما

من تشخیص می دهم چه کسی بازی کند نه شما

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید تنها مشکل تیمش استرس است و باید برای موفقیت آن را از تیم دور کند.

ژرژ لیکنز سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از کسب برد برابر صنعت نفت آبادان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد به خبرنگاران گفت: بابت تاخیری که داشتم عذرخواهی می‌کنم.

بازی سپاهان و نساجی را می‌دیدم که برای ما بسیار مهم است و بابت همین از شما عذرخواهی می‌کنم. هیچ کدام از بازیکنان هم برای دوش نرفتند و همه بازی را می‌دیدیم. فکر می‌کنم امروز سه امتیاز بسیار مهمی به دست آوردیم. همانطور که گفتم بازی بسیار سختی داشتیم و دقیقا همین هم شد. تیم حریف تلاش کرد تا پرس بر روی دروازه ما انجام دهند و موقعیت‌هایی به دست آوردند که با نمایش خوب خط دفاع و محسن فروزان دفع شد.

بعد از گل اول می‌توانستیم گل دوم یا سوم را به ثمر برسانیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم. فشار زیادی بر روی بازیکنان بود و از نظر فیزیکی بازی سختی داشتیم. به همین خاطر فردا ریکاوری می‌کنیم و یک روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم. آن‌ها به این زمان بابت تلاش زیادی که داشتند، احتیاج دارند.

وی در ادامه گفت: به هواداران تبریک می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که به مانند یک ارکستر بودند و از ما حمایت کردند و این بسیار زیبا بود.

لیکنز در مورد تعویض دیرهنگام اشکان دژاگه به خبرنگاران گفت: دلیلش به خاطر این است که من مربی تیم هستم و شما مربی تیم نیستید. ما تنها با یازده بازیکن بازی نمی‌کنیم و 20 بازیکن داریم. از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. اتفاقی که افتاد موسوی در ادامه آمد و از نمایش او راضی هستم. سوگیتا را در اختیار نداشتیم و ساسان انصاری به عنوان جایگزین عالی بود و خیلی خوشحال هستم از این بابت. من فکر می‌کنم تیم ما بیشترین گل زده را در لیگ برتر دارد. تفاضل گل ما از پرسپولیس و سپاهان بهتر است. ما زیاد به دوردست و مسابقات آخر کاری نداریم و سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. بازیکنان تلاش زیادی در نیمه دوم کردند و تنها اشتباهات فردی وجود داشت. خوشحالم که بردیم اما نتیجه تساوی هم می‌توانست باشد.

سرمربی بلژیکی تراکتور در انتها گفت: چیزی ما باید از تیم دور کنیم استرس است. این موضوع در نیمه دوم بر بازیکنان ما غالب می‌شود و باعث ایجاد فشار می‌شود. من به بازیکنان تبریک می‌گویم ولی این اتفاق برای من رخ نداد و تا آخر تمرکز خود را حفظ کردم تا امتیاز حساسی را به دست آوریم. من از کیفیت بازیکنان آگاه هستم با همین تلاشی که داریم ادامه می‌دهیم.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها