کد خبر : 14474

پشت پرده ماجرای هُل دادن بازیکن استقلال از سوی برانکو !

پشت پرده ماجرای هُل دادن بازیکن استقلال از سوی برانکو !

دربی هشتاد و نهم پایتخت حواشی زیادی داشت و تصاویر زیادی از درگیری‌های این بازی منتشر شد. یکی از تصاویری که حسابی در فضای مجازی خبرساز شد، هل دادن میلاد زکی‌پور توسط برانکو بود که باعث جبهه‌گیری هواداران آبی علیه سرمربی سرخ‌ها شد.

پارس فوتبال ، خیلی‌ها با دیدن صحنه هل دادن زکی پور تصور کردند برانکو سرمربی پرسپولیس قصد اعتراض به داوری را دارد و با این حرکت خود به نوعی به تیم حریف بی‌احترامی کرده‌است اما پرسپولیسی ها عقیده دیگری دارند!

آنها معتقدند که اگر فیلم بازی را چند فریم به عقب برگردانیم مشخص می‌شود صحبت‌های برانکو بعد از بازی درست بوده‌است.

اشاره این عده به آن بخش از صحبت های سرمربی قرمزها در کنفرانس خبری بعد از این بازی است که در مورد هل دادن زکی‌پور عنوان داشت:

    «من می‌خواستم بازیکنان خودم را کنار بکشم که روی نظر داور دخالت نکنند و حواسشان به بازی و فوتبال باشد.»

طرفداران پرسپولیس معتقدند ، برانکو ایوانکوویچ بعد از به پایان در آمدن سوت پایان نیمه اول با عجله خودش را به وسط زمین می‌رساند تا درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان دو تیم و داور مسابقه را به پایان برساند. سرمربی پرسپولیس ابتدا علی علیپور را هل می‌دهد و به سمت رختکن هدایت می‌کند. سپس زکی‌پور را از داور جدا کرده و هل می‌دهد تا اطراف اشکان خورشیدی را خلوت کند.

بر اساس این نظریه هواداران پرسپولیس ، برانکو بدون اینکه صحبت یا اعتراضی به داور داشته باشه راهی رختکن می‌شود تا شاگردانش را آماده بازی در نیمه دوم ک ند.

پرسپولیسی ها همچنین برای اثبات این ادعای خود می گویند :

    تصاویر به جز آن صحنه هل دادن زکی پور ، تایید می کند که سرمربی پرسپولیس قبل و یا بعد از آن صحنه تنها با بازیکن حریف درگیر نشده بلکه سعی در آرام کردن اوضاع داشته‌است

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها