کد خبر : 14383

تنها امتیاز طرح تمام وقت برای معلمان اعلام شد

تنها امتیاز طرح تمام وقت برای معلمان اعلام شد

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش‌ و پرورش درباره طرح معلم تمام وقت اظهار کرد: در مرحله نخست که جو علیه این طرح در فضای مجازی به شدت متشنج بود، حدود 9 هزار معلم در کل کشور تقاضای عضویت در این طرح را ارائه کردند.

یارمحمد حسین‌بر افزود پس از ثبت‌نام معلمان، احکام آنها صادر شد و اتفاقی که افتاد این بود، بعد از صدور حکم وقتی سایر همکاران مبلغ حکم آنها را مشاهده کردند، تعداد زیادی برای عضویت در طرح "معلم تمام وقت" مراجعه کردند  اما چون حقوق را جمع آوری کرده بودیم، نمی‌توانستیم عضویت آنها را ثبت کنیم چون اگر این کار بعد از واریز حقوق انجام می‌شد پول این افراد به دیون می‌رفت. 

یارمحمد حسین‌بر در پاسخ به این پرسش که "آیا یکی از شروط رتبه‌بندی، تمام وقت شدن معلمان است؟" گفت: این موضوع در سند تحول بنیادین ذکر شده و برای فعالیت‌های پژوهشی است در طرح معلم تمام‌وقت اصلاً چنین موضوعی را نداریم و تنها امتیاز آن برای معلمان این است که حق‌التدریس آنها به روز و در حقوق واریز می‌شود و در پاداش پایان خدمت بازنشستگی نیز تأثیر دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که "استقبال فرهنگیان در کدام استان‌ها بیشتر بوده است؟" افزود: تاجایی که در ذهنم است، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و اصفهان استقبال خوبی داشتند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها