کد خبر : 14356

پرسپولیس دو کاپیتان در زمین دارد

پرسپولیس دو کاپیتان در زمین دارد

پرسپولیس فصل گذشته با همه سختی هایی که در مسیر دید عملکرد فوق العاده ای داشت و اکنون هم در حال ادامه این مسیر است. هر چند در لیگ قهرمانان با چالش هایی مواجهه شده است.

چالش در لیگ قهرمانان آسیا قابل پیش بینی بود به این دلیل که حریفان این بار در برابر پرسپولیس بازی نمی کنند بلکه با نایب قهرمان آسیا روبرو می شوند و این باعث انگیزه آنها شده است. یکی از دلایل اصلی موفقیت تیم پرسپولیس در دو فصل اخیر حضور دو کاپیتان در ترکیب تیم است. سید جلال حسینی و علیرضا بیرانوند که دیدید در دربی هم به خوبی خط دفاعی تیم را سامان دادند و در برابر حملات حریف ایستادند.

سید جلال حسینی بازیکنان جلوتر از خود را راهنمایی می کند و علیرضا بیرانوند خط دفاعی تیمش را کوچ می کند. این ها نشان می دهد تیم ها برای دست یابی به عناوین بزرگ باید از بازیکنان بزرگ و با کیفیت در ترکیب بهره ببرند. این دوبازیکن همان طور که بدان اشاره شده جدا از اینکه خود خوب بازی می کنند هم تیمی ها را هم به بازی خود ترغیب می کنند و در یک کلام به خوبی نقش کاپیتان را ایفاء می کنند.

پرسپولیس در روزهای آتی حتما باید برای پسا سید جلال و  علیرضا بیرانوند برنامه داشته باشد چون این دو بازیکن فوق العاده اند و جدایی آنها از ترکیب تیم که دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد باعث از دست دادن دو وزنه بزرگ خواهد شد. آنها هم بازیکن تیم هستند و هم کاپیتان و قطعا از مهره های کلیدی در بازی دربی بودند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها