کد خبر : 14349

اولین واکنش چیپ زن ناکام استقلال به پنالتی خراب شده

اولین واکنش چیپ زن ناکام استقلال به پنالتی خراب شده

فرشید اسماعیلی، هافبک تیم استقلال پس از باخت تیمش مقابل پرسپولیس، به عنوان مقصر اصلی شکست معرفی شد.

اواخر نیمۀ نخست ، در حالی که آبی‌ها با یک گل از حریف خود عقب بودند، اسماعیلی، پنالتی به‌دست آمده را با ضربۀ چیپ به بیرون زد تا با شکست مقابل رقیب سنتی، امید هواداران آبی‌پوش برای قهرمانی در لیگ برتر کم‌رنگ شود.

این بازیکن، در صفحۀ شخصی اینستاگرام خود با انتشار پستی، از استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

با سلام خدمت همه هواداران عزیز استقلال

به جز عذرخواهی و گفتن واژه “ شرمنده “ کلام دیگری به ذهنم نمیرسد که به شما بگویم.

به خوبی میدانم میلیونها هوادار عزیز استقلال چشم به ۳ امتیاز مسابقه امروز داشتند تا استقلال به صدر جدول برسد و کام هوادارانش را شیرین کند. میدانم وقتی پشت ضربه پنالتی ایستادم، میلیونها نفر آماده شا‌دی پس از گل و فریاد و شادی بودند اما فرصتی که از دست دادم، این امیدها را نا امید کرد. به خدا قسم ناراحتی من از همه شما بیشتر است. امیدوارم هواداران عزیز و بزرگوار استقلال و همه آنهایی که از من دلخوری دارند، اشتباه امروز را از سرباز خودشان ببخشند. همه انگیزه، توان و تلاش همه بازیکنان و مربیان و مجموعه استقلال این است که هوادارانش را شاد و سربلند کند. امشب درس بزرگ و فراموش نشدنی برای من بود و تجربه ای بسیار گران به دست آوردم که چراغ راهی برای آینده فوتبالی ام خواهد بود.

فکر میکنم من به عنوان سرباز استقلال، تابحال چند بار لبخند شادی را روی لب هواداران نشانده ام و از این بابت افتخار میکنم و هرگز انگیزه و امیدی غیر از این نداشته ام. با همه وجود برای موفقیت استقلال عزیز تلاش میکنم و امیدوارم با خلق اتفاقات خوب و افتخار آفرینی، خاطره تلخ امشب را از ذهن هواداران عزیز استقلال پاک کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها