کد خبر : 14239

مردم از سفر به این 5 استان خودداری کنند

مردم از سفر به این 5 استان خودداری کنند

رانندگان سفر به استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و بخشی از استان لرستان را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش خودروتک، سردار سیدکمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه 5 استان غربی کشور شرایط جوی ناپایداری دارند و در استانهای شمالی هم تردد به صورت سنگین در جریان است اظهار کرد: در محور رشت - قزوین محدوده رودبار در هر دو طرف ترافیک سنگین است.

وی افزود: متاسفانه بیشترین عامل تصادفات در شبانهروز گذشته سرعت و سبقت غیرمجاز بوده است و از مردم می‌خواهیم از شتاب و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در محور تهران-قم در هر دو سمت ترافیک روان است اما بار خروجی به سمت قم بیشتر است همچنین بار ترافیکی محورهای ورودی به خراسان رضوی هم سنگین است. انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل 85 درصد تصادفات نوروزی بوده است.

رانندگان از سفر به 5 استان کشور پرهیز کنند

سرهنگ رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا هم گفت: رانندگان سفر به استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و بخشی از استان لرستان را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ رحمانی در گفت و گو با خبرنگار سایت راهور با اشاره به اینکه در محورهای این استان‌ها شاهد بارش باران و برف هستیم افزود: هم اکنون اغلب محور‌های مواصلاتی در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان لغزنده است و این مسئله باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

وی به رانندگان توصیه کرد از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها