کد خبر : 14237

شوک بازیکن خودسر به استقلال پیش از دربی

شوک بازیکن خودسر به استقلال پیش از دربی

ستاره خارجی استقلال تهران بازهم با بی‌انظباطی‌های خود برای باشگاه دردسرساز شده است.

استقلال تهران فردا در دیداری بسیار حساس باید به مصاف رقیب دیرینۀ خود برود. دیدار با پرسپولیس علاوه بر حساسیت‌های همیشگی این‌بار به دلیل شرایط دو تیم در جدول از هیجان فوق‌العاده‌ای برای استقلال و هوادارانش برخوردار است و طرفداران دو تیم می‌خواهند شاهد درخشش ستاره‌های تیم محبوبشان و پیروزی مقابل حریف همیشگی خود باشند.

سرمربیان هر دو تیم نیز نهایت سعی خود را دارند تا با بهره‌گیری از همۀ بازیکنان حربه‌های تاکتیکی خود را در زمین پیاده کنند اما گویا ستارۀ عراقی استقلال این امکان را از سرمربی این تیم گرفته‌است. طارق همام باز هم در بازگشت به ایران تعلل به خرج داده و در حالی که باید روز گذشته خود را به تهران و تمرینات تیمش می‌رساند حتی بلیط بازگشت را نیز تهیه نکرده است.

با شکل گرفتن این اتفاقات به احتمال فراوان وینفرید شفر قلم قرمز را روی نام این بازیکن عراقی خواهد کشید و همام را از حضور در دربی محروم خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که سرنوشت این بازیکن تاثیرگذار در فاصلۀ یک روز مانده به دربی ایران چه خواهد شد.

لازم به ذکر است این بازیکن چند روز پیش به باشگاه اطلاع داده بود که با مصدومیت مواجه شده است و نمی‌تواند در تمرینات حضور یابد اما وضعیت مصدومیت طارق از سوی کادر پزشکی استقلال بررسی و تایید نشده است و مطمئناً مسئولان باشگاه استقلال این ستار|ۀ عراقی را به دلیل تصمیمات خودسرانه جریمه خواهند کرد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها