کد خبر : 14087

اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی!

اتفاق عجیب در ورزشگاه آزادی!

سقف قسمت وی آی پی ورزشگاه آزادی به دلیل بارش شدید باران دچار مشکل شده و چکه می کند.

در حالی که همه حواس ها در ورزشگاه آزادی به اتفاقات درون زمین و تلاش ملی پوشان امید برای صعود به مرحله بعدی مقدماتی المپیک معطوف شده، اتفاق عجیبی در قسمت تماشاگران توجه ها را به خود جلب کرد.

 این روزها در استان های مختلف کشور پدیده سیل رخ داده و و خسارات مختلفی را هم به بار آورده است. اما در شرایطی که استان تهران فعلا درگیر سیل نبوده و تنها بارش باران را با شدت زیاد به خود دیده، ورزشگاه آزادی خیلی زود دچار خسارت شده و سقف قسمت VIP آن که مربوط به میهمانان ویژه است، چکه می کند.

 این در حالیست که ممکن است موج بعدی بارش ها در راه باشد و ورزشگاه آزادی نیز روز دهم فروردین ماه، یعنی تنها ۴ روز دیگر، میزبان دربی حساس پایتخت بین پرسپولیس و استقلال است؛ دیداری که گفته می شود میزبان شخصیت های مهمی از جمله پیرلوئیجی کولینا خواهد بود. با این وضعیت، شرایط استادیوم آزادی در هوای نامتعادل پایتخت، نگران کننده به نظر می رسد.

این نقص عجیب، باعث شد که وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال هم توسط ماموران حاضر در استادیوم، به قسمت CIP برده شود و در آنجا بازی را تماشا کند.

اتفاق عجیب دیگری هم که در ورزشگاه افتاد، این بود که ماموران حراست ورزشگاه، دوربین خبرنگار "ورزش سه" را به دلیل فیلمبرداری از این نقص استادیوم، برای دقایقی ضبط کردند و به اجبار فیلم را از داخل آن پاک کردند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها