کد خبر : 13864

شرایط بین پرسپولیس و برانکو بحرانی شد

شرایط بین پرسپولیس و برانکو بحرانی شد

سرمربی کروات پرسپولیس پس از خروج از تهران نامه‌ای به باشگاه فرستاد که نشان از گلایه شدید او بابت عدم دریافت مطالبات دارد.

سرمربی پرسپولیس علیرغم دستیابی به نتایج موفق و حضور در صدر جدول در پایان سال ۹۷ در شرایطی تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد که باشگاه نتوانسته طی شش ماه اخیر مطالبات او را پرداخت کند.

برانکو ایوانکوویچ که در تلاش بوده طی این مدت نارضایتی و گلایه خود را رسانه‌ای نکرده و در تعامل با باشگاه قرار داشته باشد، اکنون تهران را در شرایطی ترک کرده که بابت عدم دریافت مطالبات خود طی این شش ماه ناراضی و با ارسال نامه‌ای گلایه خود را در این زمینه به باشگاه اعلام کرده است.

برانکو که این نامه را از طریق یکی از نزدیکانش در اختیار باشگاه قرار داده با اعلام این موضوع که طی این مدت خودش و کادرفنی‌اش دریافتی نداشته و این مساله ناامیدکننده است، خواهان پاسخ روشن باشگاه در این زمینه شده است.

تمرینات پرسپولیس برای انجام دربی حساس روز دهم فروردین از سوم فروردین آغاز خواهد شد و طبق برنامه برانکو با تاخیر در آن حضور خواهد یافت. با این حال باید دید با توجه به مشکلات شکل گرفته سرمربی سرخپوشان چه تصمیمی برای بازگشت به تهران خواهد گرفت.

در حال حاضر نزدیکترین منبع مالی به پرسپولیس توسط اسپانسر این باشگاه باید تامین شود که موعد آن اواخر اردیبهشت است.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها