کد خبر : 13789

رسمی / کیروش مزد مردم ایران را داد

رسمی / کیروش مزد مردم ایران را داد

کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین پیام خود رسما اعلام کرده است که از فدراسیون فوتبال ایران شکایت کرده است.

پارس فوتبال ، کارلوس کی روش برای دریافت طلب ۸۰۰ هزار دلاری خود از فدراسیون ایران شکایت کرده است و او دلیل این تصمیم را بی احترامی فدراسیون ایران می‌داند.

کارلوس کی روش که حالا همراه با تمام تیم دستیارانش در تیم ملی ایران، هدایت یکی از بهترین تیم‌های ملی فوتبال جهان یعنی کلمبیا را بر عهده گرفته است، از رئیس سابقش به شدت دلخور است و حتی از مرد واسط این رابطه هم گلایه‌های تندی دارد. او در یک سال اخیر با مشکلاتی برای رسیدن به پول‌هایش مواجه بود و حالا هم ۸۰۰ هزار دلار از فدراسیون ایران طلب دارد که دقیقا حقوق دوره کاری پس از جام‌جهانی تا جام‌ملت‌های آسیای این مربی است.

مهدی تاج که این روز‌ها همراه با همکارانش در تلاش است آینده فوتبال ایران را با یک مربی جدید کلاس جهانی بسازد، با شکایت مرد پرتغالی بی شک چالش‌های بزرگتر خواهد داشت.

او که پس از اتفاقات مربوط به قانون بازنشستگان و فشار‌های قانونی که عدم استعفای یارانش در هیات رئیسه به فدراسیونش وارد کرده است، با چالش بزرگ مالی روبرو شده است.

برخی مشکلات سبب شده تا تیم ملی بی مربی باشد و مرد اصفهانی فقط بگوید با مربی آینده به جمع بندی رسیده است تا اقلا فشار افکار عمومی را کم کند، اما از سوی دیگربه طلبکارانش یا ناچار است پاسخ ندهد و یا اینکه از آن‌ها فرصت بخواهد.

ولی همین جواب‌های سر بالا و البته احتمالا اخبار مربوط به مذاکرات با گزینه‌های جدید که جذب شان در همان وهله اول چند صدهزار دلاری نیاز دارد، سبب شده تا کارلوس کی‌روش در پی گرفتن مطالباتش از راه‌های قانونی باشد.

مرد پرتغالی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا از فدراسیون ایران شکایت کرده، این متن را فرستاده که تاکید دارد از جواب‌های سربالای مهدی تاج دلخور شده و شکایت کرده است.

او در پیامش نوشته است:

    متاسفانه تقریبا ۲ دو ماه بعد از خروج من از ایران، آقای تاج (فدراسیون فوتبال ایران) من را مجبور کرد تا پرونده را در فیفا و afc پیگیری کنم چرا که گزینه دیگری وجود نداشت. در ۸ ماه گذشته، من به دفعات و طرق مختلف تلاش کردم که یک پاسخ و راه حل از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کنم، اما هیچ پاسخ و راه حلی به من ارائه نشد. تمام قول‌های آقای تاج و دکتر اسلامیان پوچ از آب در آمد و متاسفانه این پاسخ‌ها بویی از ارزش و احترام به قول و قرار، نبرده‌اند.

    اکنون نیز من تنها با سکوت و بی‌تفاوتی آقای تاج و فدراسیون فوتبال ایران مواجه شده‌ام. این مزدی بود که آقای رئیس در قبال وفاداری، دوستی، تعهد و تمام اقدامات و خدماتم در تیم ملی به من پرداخت کرد. بسیار متاسف هستم و از موقعیت شرمسار کننده و بسیار خجالت‌آوری که آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران مسبب اصلی آن بوده، ناراحت و غمگینم.

    با احترام

    کارلوس کی‌روش

او در ادامه اینگونه نوشته است:

    نظر فروتنانه من در این باره ضرب المثلی موزامبیکی است: تراژدی بدون مرحمت خدا.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها